6,5 wk. na mk nog niet ongi, wie kent dit?

Hoi allemaal,

ik heb op   27 sept. (zou toen 12 wk.zijn) gehoord dat het vruchtje met 9 wk. gestopt was met groeien dag erna ben ik gecurriteerd (missed abortion).

wat ik vreemd vind is dat mijn menstruatie niet op gang komt. zelf na de bevalling van onze dochter, terwijl ik borstvoeding gaf, kwam het na 5,5 wk. weer op gang en nu......... vrijdag ochtend een test gedaan, negatief (dit omdat ik morgen een rontgenfoto moet laten maken), vrijdag middag kwam er iets rood/slijmerig bloed (sorry)  en dit ging door tot s'avonds en gister en vandaag helemaal niks meer. Theoretisch gezien kan ik zwanger zijn, maar eerlijk gezegd geloof ik daar niet in, of kon het bloedverlies een innesteling zijn?

Ik word er zo onzeker door. Ik weet dat het tot 12 wk. kan duren totdat alles weer op gang is maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Wordt haast gek van die onzekerheid........

hoop dat iemand dit herkend........en tips / ideen heeft.

gr.

nicole

Hi,

Ik ben een week later gecureteerd en ben ook nog steeds niet ongesteld.
Zowel na mijn eerdere miskramen als na mijn bevalling had ik gelijk mijn "normale" cyclus weer terug en was dus binnen 4 weken weer ongesteld.
Ook ik weet (bijna) zeker dat ik niet zwanger ben en ivm onderzoek moet ik dat echt zeker weten dus ga woensdag evt voor de vorm maar testen.
Bij mijn nacontrole was er al een nieuw ei te zien, dus leek alles weer goed op gang te komen. Maar ja da's nu ook alweer bijna 4 weken geleden.
Raar he, begrijp ook niet wat me overkomt.

Nina

Hai Nicole,

We hebben elkaar al eerder gesproken na de curretage. Dat was bij mij op 5 oktober. Vervelend dat het allemaal nog niet op gang is gekomen, dan pas kun je voor je gevoel weer verder, vind ik. Bij mij is het eigenlijk hetzelfde verhaal. Ook ik had een cyclus van 5 weken voor mijn zwangerschap, dus zou nu ongeveer ongesteld moeten worden. Heb al een week last van mijn rug en gevoelige borsten. In theorie zou ik zwanger kunnen zijn, maar daar durf ik nog niet aan te denken.. Eerst maar even afwachten. Volgende week controle bij de gynaecoloog.
Ik hoop voor jou dat je snel zekerheid hebt!

En voor iedereen (incl.mezelf) hoop ik dat we snel weer zwanger zijn!

Liefs Dominique

Ik heb eind september een miskraam gehad (bbz). Vorige week was ik
op controle bij de gyn. en die kon zien dat mijn cyclus weer op gang komt. Terwijl het hcg hormoon nog niet helemaal op o is.

Dus als het goed is heb ik over 2 of 3 weken weer mijn eerste menstruatie.
Het is dus heel goed mogelijk dat het allemaal wat langer duurt. Maar ik kan me voorstellen dat je het prettig vindt, net als ik, dat je weet dat je lichaam weer zijn 'werk' doet.

Sterkte!

Hallo allemaal,

Na een miskraam kan het best een paar maanden duren voordat de boel weer op gang komt. Mijn gyneacoloog zei dat ik me pas na drie maanden moest melden, daarvoor hoefde ik me niet ongerust te maken als ik niet ongesteld werd. Bij mijn eerste miskraam duurde het drie maanden min een dag, zucht.... Bij de tweede duurde het maar anderhalve week langer dan een gewone cyclustijd. Dus het kan ook gewoon verschillen. Let wel goed op natuurlijk, als er gekke dingen gebeuren toch maar even bellen lijkt me.

Sterkte,

Zeeuws Meisje

Terug
Bovenaan