6-6-2008

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

Daniëlle en papa hebben mij op moederdag ten huwelijk gevraagd, tja ik weet het, het is schandalig dat ik het nu pas meld maar ik wilde er graag foto's bij plaatsen, dit lukt echter niet op het ogenblik via hyves, dus ik zet het er nu maar even zo op...hij had via simply colors een knalroze rompertje en truitje besteld waar  voorop stond: "mama,  zoz" aan de achterkant stond: "wil je met papa trouwen?"    
samen met papa had Daniëlle een lekker ontbijtje gemaakt en mocht ik lekker in bed blijven...toen ze eenmaal naar boven kwamen had ze opeens andere kleren aan..papa had de kamer helemaal donker gemaakt en toen Daniëlle de kamer op kwam gekropen zag ik ook waarom...de letters  van het rompertje gaven namelijk licht...toen mama de tekst voorop zag staan kreeg ze al tranen in de ogen en had ze wel door wat er achterop stond...papa zat inmiddels op zn knieën en vroeg me (zelf ook met  tranen in zn ogen) nogmaals of ik met hem wilde trouwen...nou het antwoord was natuurlijk  JA..en dus gaan we volgend jaar op 6-6 trouwen..3 dagen later zijn we
12 1/2 jaar samen maar die dag valt op een maandag en dus hebben we maar gekozen voor 6-6...

nou dit nieuws wilde ik natuurlijk even delen met jullie en ik beloof dat ik ga proberen om wat vaker om het forum te lezen en  te reageren..iets meer tijd hiervoor heb ik nu wel  als is de oorzaak hiervan niet leuk..Franco is vrijdag ontslagen en dus is hij druk bezi om een andere  baan te vinden..hopelijk vind hij er snel 1 want anders houden we aan het einde van het loon  wel  heel veel maand over  

Groetjes Veronique mv Daniëlle (jarig over 19 dagen)

Gefeliciteerd meid!! Heel veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes, Marieke

Geweldig nieuws!!!!! gefeliciteerd.
Op naar de voorbereidingen. Ik weet er alles van..

groetjes pally

Ohhh, wat lief!
Super gefeliciteerd!
En balen van z'n baan. We duimen mee voor snel een nieuwe!
Liefs NElleke

Wat romantisch zeg! Gaaf!
Ja op zo'n moment mag de tijd wel even stilstaan hè..

Esmé mv Kay

Oh wat mooi, kreeg er gewoon tranen van in mijn ogen, zo romantisch!

Genieten de komende maanden, voor je het weet is het juni 2008!

Heel veel sterkte met het vinden van een nieuwe baan, dat was wel even een domper.

Nanda, mv Tess

Gefeliciteerd!!!
Wij zijn 6-6-6 getrouwd, dus dan al 2 jaar!!! Leuke datum!!!!

Wat balen van die baan zeg! Hopelijk vindt hij snel iets nieuws.

Liefs Maaike

Terug
Bovenaan