6-6 gynaecoloog 7-6 verloskundige

Morgen moet ik naar de gynaecoloog.
Zij moet beoordelen of ik bij haar onder controle moet komen of dat ik bij de verloskundige mag blijven. Ik moet zowieso in het ziekenhuis bevallen. Vanwege complicaties bij mijn eerste bevalling.
Misschien wordt het wel een keizersnede.
Ben erg benieuwd wat de gyn morgen gaat zeggen.
(Hoop stiekem op een extra echo als ik daar toch ben...).
Dinsdag moet ik weer voor controle naar de verloskundige.
Ben benieuwd. Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Redaro

Heel erg spannend!!!
Nou ben benieuwd wat ze vandaag hebben gezegd en wat ze morgen gaan zeggen!!
Laat maar ff weten!
Ik mag morgen eindelijk onze uk zien voor de eerste keer!!!
Zoooo spannend!

Maar hou het in de gaten!

Liefs nathalie

En wat zeiden ze??? Heb je je kleine ukkie nog een keertje kunnen zien? Ik krijg bij elke controle even de echo op m'n buik, blijft zo leuk om te kijken :)

Liefs

Hoi dames!

Ik mag lekker onder controle van de vk blijven. Ik moet wel in het zkh bevallen. (Zou voor nog geen miljoen thuis willen bevallen, dus dat komt goed uit).
De ernstige bloeding die ik na de eerste bevalling heb gehad is heel zeldzaam en mocht het nu nog een keer gebeuren (hele kleine kans) dan zijn ze er snel bij.
Mocht vandaag ook nog even onze "Ukkie" bewonderen. Ukkie ging zelfs nog een zwaaien "smelt".
Morgen weer voor controle naar de vk. Blijft leuk. Vooral nu ik weer even heb gezien dat alles goed is.
ben vandaag alweer 14.4 weken, het gaat best snel. Mijn buik groeit nu echt goed, leuk!!!

@Elain leuk dat je elke keer een echo krijgt, waarom is dat eigenlijk?

Liefs Redaro

Wat ontzettend fijn dat alles weer goed was en je lekker bij de VK mag blijven tot je bevalling. Wel zo fijn, want de nazorg thuis toen zij natuurlijk ook.
En nog je kleine even gezien ook, wat heerlijk. Alweer 14,4 weken!!
Ik ben morgen pas 12 weken en heb dan weer een echo, wat kijk ik daar naar uit!!
Hoe was het vandaag bij de VK?

Groetjes Brigitte

Terug
Bovenaan