6-7 weken zwanger, embryo groeit traag!

<p>hoi dames, </p><p>in februari heb ik een miskraam gehad. tenminste bij week 7 was het stoppen met groeien. <br /> nu ben ik weer 6 weken zwanger en ik hoorde gisteren dat het traag groeit en re klein is voor 6 weken waardoor ik volgend week nog een echo heb. <br /> beide keren ben ik net IUI behandelingen zwanger geraakt en ik ben 32. ik ben al 1 jaar onder behandeling en snap dit niet. Ik heb zoveel vragen wat betreft waar het aan kan liggen. <br /> Ik voel me vreselijk en vraag mij af of er dames  zijn die dit ook meegemaakt hebben. Ik ben ontroostbaar en heb extreme huilbuien en vind het wachten te moeilijk. <br /> ook weet ik niet of ik moet werken komende week of niet. <br /> Ik waardeer het als je jou ervaring ook met mij deelt. </p><p> </p>

Hoi vervelend zeg! Hier heb je misschien wat aan: mijn eerste zwangerschap was uitgelopen met 6 weken op een miskraam. Gelijk na de miskraam weer geprobeerd zwanger te worden  en ja hoor ronde 1 raak. Met 8 weken had ik mijn eerste echo. Maar mijn embryo was helemaal geen 8 weken maar 6! Heel vreemd en volgens ons onmogelijk aangezien we alleen ivm dat ik toen heel ziek werd, zelf alleen de eerste week na het stoppen van de bloeding van mijn miskraam seks hadden gehad. En daarna  niet meer.
Met de 20 weken echo kwam er heel wat vreemds uit. Wij zouden een dik kind krijgen en de groei was nou ook niet echt volgends het boekje. Of er obesitas in de familie zit (nou verre van zeg maar)
Met 38,2 weken ben ik bevallen van een zoon. 3150 gram en hij was helemaal schoon,  zelfs een beetje uitgedroogd huidje. De gynaecoloog zei dat ze waarschijnlijk de uitgerekende datum niet goed hadden.

Conclusie van de gyn iedere embryo, feutus, baby groeit op zn eigen tempo. Wat aangehouden wordt is een gemiddelde. Onze zoon is na zn geboorte lang onder gem. Gewicht gebleven. Dat schoot ineens omhoog waardoor hij weer te zwaar was. Nu is hij 2,5 en zit hij precies op het gemiddelde van alles.
Zolang er een hartje klopt zou ik me geen zorgen maken! Maar weet precies hoe je je voelt!
Xx Succes

Ik zit met hetzelfde, embryo is nu 5,5 week terwijl ik op 7,5 zeker zou moeten zitten. Ik moet maandag weer naar de gynaecoloog. Ze geven het weinig kans van slagen. Het hartje klopt wel 
Ben heel benieuwd hoe het bij jou afgelopen is

Terug
Bovenaan