6-8 dgen overtijd

A

Anoniem

Guest
Haai Allemaal

Ben nu 6-8 dagen overtijd en nog steeds niks. Geen reddevils maar vanochtend ook weer een negatieve test. Heb besloten om morgen geen test te doen. Dinsdag, donderdag en zaterdag weer. En als deze niet positiev zijn dan 21/2 een bloedtest.

Heb vandaag wel last van diarree.. Hopelijk is dat het niet wat ik de afgelopen 2 weken heb gevoeld in mijn buik..

Hummie en Cindy23 hoe is het bij jullie? Hoeveel dagen overtijd zijn jullie nu? En hebben jullie al een positieve test?

Liefs Tamara24 [er zijn 2 tamara's, daaarom deze toevoeging]

Hoi,

ik ben vandaag al 5 dagen overtijd en had vanochtend een negatieve test en nog geen rode duivel te bekennen , dus ik moet nog maar even afwachten.

succes

Allebei veel sucses en ik hoop voor jullie dat het raak is.
Liefs kaatje

Hee Tamara, ik zit nu op dag 5 morgen ga ik weer testen.
Jammer zeg weer een negatieve test, hoop snel dat er voor ons alledrie duidelijkheid komt, ik wordt nog liever ongi, dan in deze onzekerheid zitten.
Sinds vandaag heb ik ook het gevoel dat ik vaker naar de toilet moet, of zit dit ook weer tussen mijn oren.
Aaaaaaaaaaaaaaargh wordt echt gek van mezelf.
Als ik morgen een positieve test heb, krijgt hubs een fopspeen voor valentijn
Hij moest eens weten dat ik overtijd ben....hihi, het nadeel is wel dat ik deze onzekerheid niet met hem kan delen, omdat ik hen niet gezegt heb en de rest van mijn omgeving ook niet.
Kan wel uren hierover doorgaan.........
Liefs Hummie

Haaai Dames

Ben het helemaal met Hummie eens. Van mij mogen de reddevils nu komen hoor, dan weet ik in ieder geval zeker dat ik niet zwanger ben en kunnen we door voor de volgende ronde. Hier wordt je echt onzeker van!
Mochten jullie nu al een bloedtest doen van je HA?
Die van mij zei dat dat pas eind volgende week zin had.. Ben benieuwd..
In april mag ik in ieder geval naar de gyn, omdat het nu al zo'n tijd duurt en omdat mijn cyclussen zo onregelmatig zijn. Volgens mij snapte mijn dokter er ook niks van.. Wel een pos ovtest? oh.. das gek.. en niet ongesteld.. mmm... ja dan ben je overtijd.. een negatieve test... jaja.. wacht dan nog maar even..
Lekker duidelijk..
Kan hier ook wel uren over doorgaan..

Tamara24

Hai,

Ik ben al ruim een jaar gestopt met de pil, omdat ik die troep gewoon niet meer in mijn lijf wou.
Heeft bij mij ook erg lang geduurt voordat er regelmaat in zat, maar de laatste maanden kon ik de klok er bijna op gelijk zetten.
Hubs hadden eigenlijk even besloten, om nog maar even te wachten met een derde kindje totdat we de jongste op de kleuterschool hebben zitten (wordt in dec 4)
We hebben een droevige tijd achter de rug, zitten er eigenlijk nog midden in, want afgelopen dec ben ik mijn schoonzusje(26 jaar oud) onverwachts verloren, dus waren toen helemaal niet met zwanger worden, dus dat ik nu overtijd ben komt als een verrassing.
Maar mocht ik zwanger zijn, ben ik volgens mijn berekeningenv 18 oktober uitgerekend en dan ben ik ook jarig, dus dit voelt zo als een klein pleistertje op onze hele zere wond.
Ik wacht in iedergeval totdat ik 2 weken overtijd ben, dan ga ik maar eens de HA bellen, maar laten we hopen dat we toch niet nog zolang in onzekerheid moeten zitten.

Ik zit alleen nog maar op zwangerschaps forums te kijken, hebben jullie dat ook???????

Liefs Hummie

Ik denk dat iedereen dat heeft.
Heel erg herkenbaar. Mijn man zegt ook al dat er ook andere dingen op het internet zijn om te bekijken.
Liefs kaatje

Terug
Bovenaan