6 dagen over tijd, negatieve ( digitale ) test, maar wel het gevoel zwanger te zijn??

Hallo,

Ik ben ( na een miskraam in de 11e week) weer 6 dagen overtijd. ( Ik heb wel een normale menstruatie afgewacht na de curretage) Maar  alle 3 de testen zijn negatief. Vanmorgen heb ik voor het eerst de digitale test van clear blue gebruikt maar nu las ik op het forum dat deze ook niet altijd een juiste uitslag geven. Zijn er mensen die ook ruim over tijd waren, met in eerste instantie negatieve tests, die uiteindelijk toch zwanger bleken te zijn???

Zijn er mensen met ervaring met de digitale test van clear blue? Ik had 1 dikke blauwe streep op de test staan toen ik hem uit de houder haalde, zegt dit iets???

Groeten de mama van thijs

Hoi hoi,

ik heb ervaring met de digitale van clear blu. Bij mij heeft hij 3 keer aangegeven niet zwanger te zijn terwijl andere testen een 2e streep lieten zien. Op de dag van mijn ongi heb ik weer getest met de digiti. en ook toen gaf hij aan dat ik niet zwanger was, pas vadaag geeft hij aan zwanger dus 1 dag overtijd. Er staat ook in de clear blue site dat hij niet super gevoelig is, kijk naar die van de DA niet digitaal maar wel gevoelig een dag voor mijn ongi zonder ochtendurine toch al een 2e lijntje, dus misschien is het wel zo bij jou dat de test het nog niet er uitgepikt heeft.

Heel veel succes en ik hoop dat hij toch ZWANGER zegt

ik duim voor je

knuffel van Leonie

Jeetje

Ik vind het altijd zo vervelend die momenten

zwanger of niet

natuurlijk hoop ik voor je het eerste

Altijd wachten en als de test dan ook nog is negative is grrrrrrr

ja dat is niet leuk

ik heb er zelf ("nog")geen ervaring mee

dus ik kan je verder niet helpen

succes verder

groetjes natasja

Hoi leonie,

Ik heb je advies opgevolgt en vanmorgen een test van de da gehaald. Ik durf alleen nog niet zo goed, als die negatief is, is ook meteen alle hoop weg. ben nu moet aan het verzamelen, je hoort nog van me.

groeten mama van thijs

ja ik kan me je gevoel heeeel goed indenken.
ik ben ook twee dagen overtijd voel me anders dan normaal en twee testen van clear blue gaven een negatieg resultaat. balen zeg!!
nou ik heb me voor genomen om nog een paar dagen te wachten.
nou veel succes met de test die je nu hebt gekocht. ik duim voor je.

groetjes pally

Ook de da test was negatief, dus ik heb me ook voorgenomen om voorlopig maar niet meer te testen en mij intestellen op de menstruatie die nu ook wel snel zal komen. We gaan vrijdag voor 10 dagen naar New York en ik ga pas weer testen als ik thuis komen ( mist ik niet ongesteld ben geworden natuurlijk) Ik hoop dat jullie allemaal andere resultaten op de test zullen hebben als ik.

Groetjes en succes allemaal

Na ruim een week over tijd te zijn, ben ik vandaag helaas toch ongesteld geworden. De testen waren dus terecht negatief. Kan iemand mij vertellen hoe de NOD lijst werkt en bij wie ik me op kan geven.

Groeten mama van thijs

hoi mama van thijs,
als ik het goed heb bij sas23 of 24 ik weet het niet meer zeker.
in ieder geval wel rot voor je dat je alsnog ongi bent geworden. ik heb gisteren ook nog een test gedaan weer neg en nu vier dagen overtijd, dus wachten tot de rode duivels komen.
succes in de volgende ronde.
groetjes pally

Terug
Bovenaan