6 dagen over tijd, of toch niet??

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,
aangezien ik nog steeds niet ongi ben, ga ik nu aan mezelf twijfelen..of eigenlijk aan mijn cyclus.
ik weet dat ik rond 6 december een positieve ovulatietest had, heb daarvoor seks gehad..
Als ik dan 14 dagen verder reken (als je altijd 14 dagen na je eisprong ongi wordt????) zou mijn NOD op 20 dec vallen. 2 dagen geleden dus..
Vandaag getest, maar nog steeds negatief..

had rond de 16e het gevoel dat ik ongi zou worden, maar werd het dus niet..
Nu eigenlijk helemaal nergens meer last van..
Ben nu wel verkouden en heb kiespijn, misschien dat dit invloed heeft??

Heeft iemand tips of adviezen??
Weet echt even niet meer wat ik moet denken...:S:S:

liefs

hey meis..

ik ben nu ook 4 dagen overtijd.. en dat is echt k*t ...
ik weet ook niet wat ik ervan moet verwachten.. maar ik wacht gewoon af.. vrijdag ga ik een test doen van cb.. als het dan nog steeds negatief is.. dan bel ik even met de huisarts..

het lichaam heeft nu 1maal zijn eigen leven..

dus gewoon afwachten..en als je het niet vertrouwd gewoon bellen naar je huisarts,,.

liefs..

Vervelend voor je, hoop dat je test positief is..!

Dit is pas de 1e ronde dus vind het eigenlijk nog een beetje vroeg voor de huisarts..en mijn huisarts kennende hij ook..
wacht denk ik gewoon nog maar even af..
iig tot na de feestdagen, zien we daarna wel weer verder..
maar merk dat het je wel onzeker kan maken.:s

liefs

hoi 5644216,

ik weet niet of je hiervoor de pil hebt gebruikt, maar dat kan ook je cyclus beinvloeden.
dus inderdaad nog even afwachten. hoe irri dat ook kan zijn en dat kan ook je cyclus beinvloeden.

ja heb inderdaad de pil gebruikt..
denk dat mijn cyclus gewoon anders is dan ik dacht nu..
maar dat betekend dan iig wel dat die ovulatietesten voor geen meter kloppen..
want anders zou ik nu toch echt ongi moeten zijn..

we zullen zien..

Hey,

Vervelend die onzekerheid!
Ik had, toen ik korte tijd in verwachting was, niet echt kiespijn maar had wel erg gevoelig tandvlees en was ook wel wat verkouden . Maar dit hoeft niks te betekenen..Houdt er inderdaad wel rekening mee dat je lichaam aan het ontpillen is.
Ik ben wel tevreden over het gebruik van de ovulatietesten, maar lees vaker dat ze niet echt betrouwbaar zijn..
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en natuurlijk nog mooier dat je in verwachting bent!

Hele fijne feestdagen.

Liefs

hi meid, ik zou even wachten en na een paar dagen nog eens testen. ik had bij mijn oudste tot drie keer toe een negatieve test en daarna pas positief. er zijn dames die na een week of meer pas positief testen. dus nog even geduld.
ik duim voor je
groetjes esther

Terug
Bovenaan