A
Anoniem
Guest
<p>Hoi lieve mensen!</p><p>Dit is mijn 1e x hier, moet echt even wat kwijt!</p><p>Sinds augustus ben ik van de pil af omdat mijn vriend en ik graag kindjes willen! Sinds januari zijn we er echt mee bezig doormiddel van ovulatietesten en mijn cyclus goed bijhouden. Helaas nog niks! </p><p>Nu ben ik 6 dagen overtijd. De dag dat in ongesteld zou moeten worden begon met mijn typische krampen in de baarmoeder dus ik had alvast rekening gehouden dat ik elk moment zou gaan bloeden. Iets later op die dag kreeg ik hele lage rugpijn (heb ik normaal nooit) dit blijft maar aanhouden tot op heden. ( 6 dagen later nadat ik ongesteld zou moeten worden)</p><p>Ik heb inmiddels 3 x getest, allemaal negatief. Ik heb verder ook geen zwangerschaps symptomen dus ga er ook niet vanuit dat ik zwanger ben maar nu vraag ik mij toch af wat dit is?</p><p> </p><p>Is het normaal om zo je ongesteldheid over te slaan? De buik en rugpijn houden nogsteeds aan. Huisarts heeft gezegd eind van deze week nog eens testen anders een echo laten maken of er evt meer aan de hand is.</p><p>Iemand eerder zoiets meegemaakt?</p><p> </p><p>Liefs!</p>