6 dagen overtijd, 3 x negatief getest. Wel buikpijn en rugpijn..

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi lieve mensen!</p><p>Dit is mijn 1e x hier, moet echt even wat kwijt!</p><p>Sinds augustus ben ik van de pil af omdat mijn vriend en ik graag kindjes willen! Sinds januari zijn we er echt mee bezig doormiddel van ovulatietesten en mijn cyclus goed bijhouden. Helaas nog niks! </p><p>Nu ben ik 6 dagen overtijd. De dag dat in ongesteld zou moeten worden begon met mijn typische krampen in de baarmoeder dus ik had alvast rekening gehouden dat ik elk moment zou gaan bloeden. Iets later op die dag kreeg ik hele lage rugpijn (heb ik normaal nooit) dit blijft maar aanhouden tot op heden. ( 6 dagen later nadat ik ongesteld zou moeten worden)</p><p>Ik heb inmiddels 3 x getest, allemaal negatief.  Ik heb verder ook geen zwangerschaps symptomen dus ga er ook niet vanuit dat ik zwanger ben maar nu vraag ik mij toch af wat dit is?</p><p> </p><p>Is het normaal om zo je ongesteldheid over te slaan? De buik en rugpijn houden nogsteeds aan. Huisarts heeft gezegd eind van deze week nog eens testen anders een echo laten maken of er evt meer aan de hand is.</p><p>Iemand eerder zoiets meegemaakt?</p><p> </p><p>Liefs!</p>

Kan nog steeds erg goed ontpillen zijn. Duurd vaak een jaar voordat uit je lichaam is en je hormoonhuishouding normaal is. Denk niet dat je zwanger bent na 6 dagen zou die toch echt wel positief moeten zijn. Zeker als je al 3 testen hebt gedaan. Ff voor de zekerheid echo laten maken kan altijd. Doen wat de ha zegt

Heb je je ovulatie gemeten? Of kan je cyclus langer zijn? Sommigen testen pas laat positief.. idd over n paar dagen nog eens testen..

Oh kan dat ontpillen zo lang duren? Wist ik niet!
Gelijk nadat ik gestopt ben is mijn cylus altijd heel normaal gebleven en ook tijdens de pil nooit gekke dingen gehad. Dus had niet verwacht dan een halfjaar later het opeens veranderd haha! 
Nu ik erover nadenk heb ik afgelopen maand ook geen positieve ovulatie test gehad. Misschien dat ik geen eisprong heb gehad?

Ik teste pas na 13 dagen positief , ? en had inderdaad al heeeel veel testen gedaan. Het kan dus wel

Ik ben inmiddels ook 5 dagen overtijd en m’n cyclus heeft nog nooit afgeweken van de 28 dagen. Met de ovulatie testen heb ik m’n eisprong niet kunnen vinden. Betekent dat dan dat je gewoon een maand overslaat? Heb dat nog nooit meegemaakt..

Terug
Bovenaan