6 dagen overtijd bij een regelmatige cyclus, testen blijft negatief

<p>Hee meiden,</p><p>Allereerst wat een fijn forum, heb er al veel steun bij gehad. Dit is de eerste keer dat ik een vraag durf te stellen.</p><p>Ik ben 31 jaar oud en heb een zoontje van 2 jaar waarvan ik snel zwanger was. Nu zijn we al 10 maanden bezig voor een tweede kindje en man wat kan je lichaam je voor de gek houden.</p><p>Ik heb een regelmatig cyclus waarvan soms 1 of 2 dagen verschil. Gemiddeld word ik op dag 31 ongesteld. Ik zit nu op dag 37 en testen blijven negatief.</p><p>Rond de eisprong dagen heb ik witte afscheiding gehad. Deze week dan ook geklust en daarna niet meer. Tijdens de dagen dat ik ongesteld zou moeten worden heb ik 4 dagen met krampen gelopen en bij elke wc beurt dacht ik ongesteld te zijn. Nu sinds 3 dagen nergens meer last van maar doen me borsten licht zeer.</p><p>Kan je opeens geen eisprong hebben  gehad of een late menstruatie? Snap er helemaal niets meer van. Help!</p>

Ik heb dat ook gehad, dat ik zo bezig was met zwanger willen worden. Dat mijn cyclus gewoon veranderde.
Als je het echt niet vertrouwd even naar de huisarts, maar anders toch even afwachten of je pluisje komt of je menstruatie

Ben je toevallig ziek geweest sinds je laatste menstruatie? (Andere) medicijnen of supplementen gebruikt? Dieetwijziging doorgevoerd? Of heb je iets stressvols meegemaakt (plotseling veel meer dan gebruikelijk)? Zoiets kan zorgen voor een latere eisprong en dus latere menstruatie. Was je eisprong voor jouw gevoel wel op het moment dat die had moeten zijn? 
Wel vervelend hoor, als je lijf je zo voor de gek houdt! Ik zou waarschijnlijk nog een weekje aankijken (met om 2x per week testen ofzo) en als er dan nog niets veranderd is eens overleggen met de huisarts wat er aan de hand kan zijn en wanneer je in aanmerking komt voor onderzoek (als je dat wilt). Hopelijk heb je snel een positieve zwangerschapstest natuurlijk!

Terug
Bovenaan