6 dagen overtijd, maar minder positief...

Uiteraard kon ik  de spanning  gister niet meer aan en heb ik de huisarts gebeld waar ik vanmorgen terecht zou kunnen met mijn urine.
Gisteravond voelde ik me plotseling minder goed, spanning in mijn buik, chagerijnig en moe. Ik dacht op dat moment nu gaat het mis.
Vanmorgen 06.00 naar de toilet, niks aan de hand, vanmorgen 08.30, verlies ik wat licht rood bruin slijm, nadat ik vanmorgen in mijn bed toch weer wat spanning (geen kramp) in mijn onderbuik had gevoeld. Het eerste wat door je heen flitst op zo ´n moment, is het is afgelopen. Droom weer voorbij, maar 1 uur later ga ik naar de wc en is er niks te zien.
Ik kan niet zeggen dat ik mijn buik niet voel, maar misschien dat ik gewoon alles uit moet sluiten door toch even langs de huisarts te gaan, dus dat ga ik dan zo maar doen (nadat ik nog een keer gecheckt heb natuurlijk). Bah, wat een ellende, ja jullie mogen best weten, de tranen rolden over mijn wangen. Nog nooit ben ik 6 dagen overtijd geweest en zal dan nu de eerste keer zijn? Ik had gehoopt van niet, maar ik ben er nu wel een beetje bang voor...

Groetjes Ange...

Hoi Ange
Ik reageer niet zo snel op een verhaal. Een paar meiden van hier zitten ook op msn en doen vaak daar ons zegje. Maar bij jou voelde ik wel ff wat herkenning. Heb het ook net achter de rug wat jij verteld.
Als je het hele verhaal wilt weten kijk dan even of het forum 'zwanger worden' onder het bericht "symptomen zeggen dus niks!!!"

Ik was er één dag ondersteboven van maar ik kijk graag vooruit. Dat is JE wapen tegen deze oneerlijke gebeurtenissen in het leven!!

Ik leef met je mee !

liefs Jeannette

Hoi Jeanette,

Bedankt voor je lieve reactie, die had ik nodig, want ik heb inderdaad de knop even omgezet en mezelf voorgehouden dat het leven niet voorbij is na vandaag en dat we positief moeten blijven anders worden we chagerijnig en dat is helemaal niks voor mij.
Wel toevallig dat jij dit precies hetzelfde hebt meegemaakt!
Die zwangerschapssymptonen durfde ik trouwens sowieso niet meer op te vertrouwen hoor, want alles wat je je inbeeld of denkt te voelen werkt psychisch op je eigen lichaam, maar ik ga toch even lezen op die site. Bedankt voor de tip!
groetjes Angelique

Terug
Bovenaan