6 dagen overtijd test negatief???

<p style="text-align: center;">Hallo iedereen,</p><p>Zoals me titel al luidt ben ik al 6 dagen overtijd maar de testen zijn negatief. Wel is het zo dat ik zelf nog niet een test thuis heb gedaan maar, 1x bij de huisartsenpost omdat ik me zo beroerd voelde het was toen mijn NOD dag ik had toen een urineweginfectie, blaasontsteking en keelontsteking en ze schreef me een antibiotica voor, voor een week.</p><p>Ze zij zal ik een testje doen en zij van ja is goed maar bleek negatief. Dinsdag had ik een afspraak bij de gynecoloog aangezien ik een kinderwens heb, en zij dat ik toen 4 dagen overtijd was dus ze zij van zullen we een test doen maar ook die bleek negatief. Nu denk ik van kan het zo zijn dat de antibiotica mijn hcg verdoezeld want sinds de antibiotica is de urine ook anders donker van kleur en de teste toch negatief uitslaan of dat de antibiotica me cyclus omgooit want heb altijd een nette cylcus van 28 dagen wel is een dag of 2 overtijd maar nooit 6 dagen. Wat denken jullie? Moet me antibiotica nog tot zaterdag innemen.</p>
 
Hoihoi
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de antibiotica er voor zorgt dat je geen hcg verdoezeld.. als dat eenmaal in je lichaam zit zou de test dat wel oppakken. En die van de huisarts zijn heel gevoelig. Wat wel kan is dat je je ei later had dan je denkt en je nog niet genoeg heb in je lichaam. Ik zou nog even afwachten.
Hoelang ben je van de pil? Of anticonceptie 
Liefs 
 
hoii,
 
Oke ja ik wacht het zowiezo even af inderdaad wel raar ben altijd netjes optijd en nou ineens niet meer.
 
Ben nou anderhalf jaar pil vrij en had direct een nette cyclus.
 
Zelfs dan kan je cyclus een ander wending nemen. Je bent behoorlijk ziek geweest, hoop dat het nu goed met je gaat? Maar door ziek zijn kan je cyclus ook even uitgesteld zijn. Ik zou zeggen wacht het even een week af en mocht je nog geen menstruatie hebben kun je altijd nog even een testje doen. 
 
Zelfs dan kan je cyclus een ander wending nemen. Je bent behoorlijk ziek geweest, hoop dat het nu goed met je gaat? Maar door ziek zijn kan je cyclus ook even uitgesteld zijn. Ik zou zeggen wacht het even een week af en mocht je nog geen menstruatie hebben kun je altijd nog even een testje doen. 
 
Zelfs dan kan je cyclus een ander wending nemen. Je bent behoorlijk ziek geweest, hoop dat het nu goed met je gaat? Maar door ziek zijn kan je cyclus ook even uitgesteld zijn. Ik zou zeggen wacht het even een week af en mocht je nog geen menstruatie hebben kun je altijd nog even een testje doen. 
 
Zelfs dan kan je cyclus een ander wending nemen. Je bent behoorlijk ziek geweest, hoop dat het nu goed met je gaat? Maar door ziek zijn kan je cyclus ook even uitgesteld zijn. Ik zou zeggen wacht het even een week af en mocht je nog geen menstruatie hebben kun je altijd nog even een testje doen. 
 
Zelfs dan kan je cyclus een ander wending nemen. Je bent behoorlijk ziek geweest, hoop dat het nu goed met je gaat? Maar door ziek zijn kan je cyclus ook even uitgesteld zijn. Ik zou zeggen wacht het even een week af en mocht je nog geen menstruatie hebben kun je altijd nog even een testje doen.  
 
Terug
Bovenaan