6 dagen overtijd test negatief

<p>Hallo,</p><p>Ik lees de laatste maanden vaker op deze site over iedereen zijn ervaringen. Zelf ben ik 8 maanden geleden gestopt met de pil na 17 jaar de pil te hebben geslikt. Voor 2 maanden terug heb ik een decidual cast gehad ( een afdruk van je baarmoederwand van slijmvlies wat los laat) de huisarts gaf aan dat dit een goed teken was. De maand erop terwijl ik ongesteld was heb ik corona gehad maar gelukkig milde klachten. Na dat het die keer weer negatief bleek te zijn had ik besloten me niet langer bezig te houden met apps en hulpmiddelen zoals ovulatietesten. Ik weet wel dat de app toen aangaf dat ik rond 18 februari mijn eisprong zou zijn. Mijn vriend en ik hebben nergens op gelet maar tot mijn verbazing zou ik afgelopen vrijdag 4 maart mijn menstruatie verwachten en deze bleef uit. Ik ben in 8 maanden tijd altijd precies op de dag of enkele dagen ervoor ongesteld geworden en nu zit ik al op nod 6. Ik heb vanmorgen ook de huisarts gebeld omdat ik me toch zorgen maak dat de test negatief blijft maar mijn ongesteldheid ook niet door komt.</p><p>Ik lees vanalles over een late innesteling en dat sommige dames pas na 10 dagen nod een positieve test hebben.</p><p>Heeft iemand hier ervaring mee ? </p><p>Bedankt!</p>
 
Wat vervelend zeg! Hier helaas geen positieve test, maar wel een langere cyclus gehad dan normaal. Normaal altijd netjes 28 dagen en nu was ik voor het eerst een paar dagen overtijd. Ik heb deze ronde (week voor m’n geplande eisprong) ook Corona gehad en ik heb daardoor sterk het gevoel dat mijn cyclus een week stil gestaan heeft en ik dus ook pas een week later mijn eisprong heb gehad…

& dus ook een week later mijn nod (vandaag). Mijn menstruatie is op dit moment wel nog heel gek, zaterdag roze, zondag minimaal rood bloed met afvegen en plassen, maandag ook een beetje in de ochtend, in de middag was het gestopt. Dinsdag hele dag niks, in de vond toch wel weer een veeg bruin. Vandaag weer beetje roze met vegen. Heel apart, heb ook nog geen tampon in gehad terwijl dat normaal wel nodig was. Heb nog even gedacht aan een innestelingsbloeding maar daar lijkt het me dan net weer teveel voor. & ik test negatief, daarentegen wel last van m’n borsten, moe en hoofdpijn..

… dus wat dat betreft kan ik je niet veel duidelijkheid geven, maar ik denk dat het dus wel heel goed zou kunnen dat doordat je Corona hebt gehad dat je daardoor een langere cyclus hebt en een latere eisprong hebt gehad?
 
Bedankt! Het is toch wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben.. sinds gisteravond ook wat klachten en zojuist wat bruinsig bloed bij het afvegen. Ik ga er voor nu ook maar vanuit dat ik gewoon wat later ben met de syclus. Hopelijk zet het wel nog door want dat niet zwanger en niet ongesteld worden vind ik maar niets. 
 
Soms herkent de tester het HGC hormoon niet snel. Misschien even over een weekje nog een keer proberen ?.. hoop zo voor je dat hij positief is want volgens mij zit je er met smart op te wachten 
 
Hoi hoi.. klopt! Het is meer dan welkom hier! Maar helaas vandaag ongesteld geworden dus precies een week later! Ik denk dat mijn syclus ook door de corona in de war is geweest en daarom een week later gekomen is. Jammer dat het niet raak is maar ik ben wel blij dat ik nu duidelijkheid heb. Mijn syclus was deze keer 33 dagen? bedankt iig voor jullie steun.
 
 
Terug
Bovenaan