6 dagen overtijd

<p>Hi allemaal,</p><p> </p><p>Ik ben vrij nieuw hier maar lees al een tijdje mee! Dit is nu mijn vijfde cyclys sinds ik gestopt ben met de pil. Telkens een cyclys van 29 dagen en 1 keer van 31 dagen. Nu ben ik al 6 dagen overtijd, en na 3 dagen een test gedaan, negatief.. wel klachten, pijnlijke borsten, puistjes maar redelijk hetzelfde als dat ik ongesteld wordt maar dat wordt ik maar niet. Wil over paar dagen weer een test doen. Zijn er andere dit dit ook hebben of hebben gehad? Verschikkelijk die onzekerheid!</p><p> </p><p>Liefs!</p>
 
Ik had een vergelijkbare situatie, ook overtijd en test negatief. 3 dagen later herhaald en toen positief! Nu bijna 25 weken zwanger! Gewoon over een paar dagen nog een keer testen, dan weet je het!
 
Ja over paar dagen weer testen tot je hcg hoog is... bij elke vrouw is het weer anders... probeer anders de testers van sensitest deze kun je online kopen en is goedkoper dan de andere en zeer gevoelig test... ik ben door deze test geslaagd hihi heel veel succes en benieuwd wat het is geworden. Als ik zo lees van je symptomen kan het wel is zo zijn... 
 
Oh gefeliciteerd Tessa! Jouw situatie geeft hoop! En Marijke die sensitest klinkt goed! Was jij eerst ook overtijd met een negatieve test? Ik heb nog een test liggen die ga ik vrijdag gebruiken denk ik, spannend wat het gaat worden! Als die negatief is ga ik sensitest bestellen.
 
Terug
Bovenaan