6 dagen smiley roze clearblue

<p>Hallo dames, </p><p>De titel zegt het al, ik heb vanaf woensdag tot vandaag steeds een smiley op mijn roze ovulatietest van clearblue. Deze geeft de 2 vruchtbaarste dagen aan dus werkt niet met een knipperende smiley. </p><p>Hebben jullie dit ook weleens gehad? Word er best onzeker van.</p>

Afgaande op de 1ste smiley van woensdag zou mijn nod pas 29 januari zijn dus durf nog niet te testen eigenlijk?. Een lh piek kan niet zo lang duren toch?

Menstruatie was zoals altijd eigenlijk. Iets minder maar nog steeds 3 dagen veel gevloeid en 1ste en laatste dag wat minder (zoals altijd bij mij). Afgelopen vrijdag testte ik negatief op een zwangerschap. We zijn wel aan het proberen dus er is natuurlijk altijd een kans op zwangerschap maar volgens mij was mijn laatste menstruatie wel een echte.
De 1ste smiley was overigens wel al op dag 11.
Misschien morgen toch maar opnieuw testen, ben alleen zo bang dat mijn lichaam me voor de gel houdt of de test het niet goed doet?

Toen ik meermaals een positieve ovu test had, bleek ik zwanger.. was mn cyclus ineens heel anders geweest en t was dus een toevalstreffer. Zonder je hoop te geven, zou ik dus ook even op zwangerschap testen..

Helaas net negatief getest op zwangerschap ?. Ik vergeet de ovu testen maar gewoon en hoop dat de test van woensdag mijn piek echt aangaf en wacht maar op mijn nod 29 januari. Hopelijk dan wel een positieve test??

Terug
Bovenaan