6 dagen voor NOD, urine een beetje troebel, kleine vlokjes

Hoi allemaal,

Ik zit nog 6 dagen voor mijn NOD dag en in mijn tweede ronde voor ons derde kindje. Het kan dus zijn dat ik nu zwanger ben. Een beetje een gek praatje maar misschien herkent iemand het... Ik heb het gevoel alsof mijn urine er anders uit ziet. Een beetje meer troebel en wat kleine vlokjes erin.

Herkent iemand dit? Kan dit duiden op een zwangerschap?

Heitje

Hoi MellaBella,

En hoeveel dagen na je NOD heb je die test gedaan?

We zijn ook wel erg gefocusd op de symtonen die ons lichaam ons geeft. Ik hoop dat we het bij het rechte eind hebben!

Jij ook heel veel succes en ik hoop dat je nog even niet ongesteld word en dat een test snel een positieve uitslag geeft!

Succes
Heitje

Hoi...Ik heb die test gister gedaan..En t was niet dat ik er echt op lette, het viel me op toen ik t glaasje weer naar boven hengelde, haha...Idd afwachten, wil morgen of vrijdagochtend n nieuwe test doen.

Jij ook heel veel succes. Laten we hopen dat t stiekum n stille hint is!!

Groetjes

Hoi,
Troebele urine met vlokjes erin kan ook duiden op een blaasontsteking
vooral als je veel aan het klussen bent kun je eerder blaasonsteking krijgen.
Als je het niet vertrouwd kun je beter je urine even bij de huisarts laten testen.
Succes Groeten Barbara

Hoi,
Ik vind het vervelend om hoop te ontnemen, maar ben het eigenlijk wel met Barbara eens. Urine hoort helder te zijn. Troebele urien kan inderdaad duiden op blaasontsteking.
Heb je last van veel afscheiding? Dit kan ook de oorzaak zijn (valt in je urine).
Sterkte!

Groetjes

Hoi Heitje,

Ik ben nu 14 weken zwanger van mijn 2e kindje. In totaal ben ik 4 keer zwanger geweest en bij alle 4 de zwangerschappen viel het me op dat ik troebele urine had, terwijl ik dit normaal nooit heb. Ik wil je niet blij maken ofzo, maar bij mij was het echt een teken van zwanger zijn.

Veel succes met wachten!

Groetjes,

Ingrid

Terug
Bovenaan