6 december punctie datum;)

We zijn vandaag naar het ziekenhuis geweest en de punctiedatum is bekent we mogen 6 december voor de punctie. Er kan nog een paar dagen verschil in zitten maar dat hangt af van mijn volgende menstruatie.
Jeetje wel spannend weer hoor,
maar het gaat vast allemaal wel goed komen.
Liefs en groetjes Marielle

Ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt. Probeer er inderdaad een beetje relax onder te blijven. Het gaat vast helemaal goed. Veel succes!

Liefs,
Roos

@ roos dank je voor je reactie ik probeer inderdaad er relaxed onder te blijven dat is het beste denk ik.
Ik zie wel hoe het allemaal gaat, het komt vast goed. Jij ook succes met zwanger worden.
Liefs Marielle

Ik kan me in denken dat je het spannend vind en erg tegen op kijkt. Heb ik ook gehad toen ik mijn punctie had, maar daar kijk ik nu heel anders tegen aan want het is bij mij heel erg meegevallen en zou het zo weer doen...Ik zit nu in die verschrikkelijke wacht weken. Dus heel veel succes 6 december..

liefs tineke

@ krissy ja ik vond het ook al ruim op tijd om te weten. Ik moet 4 november ongi worden. Ik hoop dat ik dan ongi ben anders kan het een paar dagen later of eerder zijn. Maar jij ook heel veel succes met je aanstaande punctie. Hopen op goed nieuws na de 2 wacht weekjes. Liefs marielle

Terug
Bovenaan