6 juni 20 weken echo gehad

Hey meiden

Beetje laat maar we hebben afgelopen woensdag de 20 weken echo gehad!! Alles zag er goed uit!! :) Ons ukkie was zich weer lekker aan het verstoppen in de placenta en had geen zin om op de film te gaan hihi. Helaas hebben we geen mooie duidelijke foto meegekregen:-( Maar gelukkig is ons ukkie in orde!

We waren woensdag lekker een dagje weg samen en het weekend zijn we ook weggeweest.. vandaar dat ik nu pas een berichtje plaats.

Nu word het lang wachten voor we ons ukkie weer mogen zien. Gelukkig laat het zich elke dag goed voelen en is mama weer gerust gesteld. Rond de 28 a 29 weken willen we een 3D pretecho laten maken. We willen graag weer even gluren dan en weer mooie foto's en een filmpje mee krijgen.

Ik moet 4 juli weer op controle bij de VK.

Liefs

 
Super dat alles goed was...
Heerlijk een lang weekend weg, heb ik ook wel zin in Hihi...
Wat fijn ook dat je het al goed voelt, kan zelf niet wachten dat het zo duidelijk is...

Liefs
 
Geweldig!! Ik mag over twee weekjes... Leuk he zo'n 3D met 28/29 weken, gaan wij ook doen!! Kan niet wachten :) Iedereen zegt dat de tweede helft echt super snel gaat!
 
Echt super dat het zo goed gaat en dat je de kleine al zo goed voel, zal voor mij nog wel ff duren.
Ben vandaag 17 weken en 2 juli hebben wij de 20 weken echo en 3 juli controlle bij de gynaecoloog.
Met 25 weken willen wij een 3D / 4D echo laten maken, op onze trouwdag.

Geniet lekker van je kleine.

Liefs Mariska
 
Wat leuk! Was alles ook helemaal goed? En weet je wat het word of willen jullie dat niet weten?
 
Ja onwijs om het al elke dag zo goed te voelen. Helaas moet de een er langer op wachten dan de ander.. ik voel het al een aantal weken.

@Mariska2012
Wat leuk dat jullie dat op jullie trouwdag laten doen! Dat is een mooi kado!!

@ Tamjo
Ja alles is helemaal goed met ukkie! Ruggetje en schedeltje gesloten en longen nieren hart hersens, alles zag er goed uit! :) Echt super! Nee we laten het een verassing wat het word/is.

Liefs
 
Terug
Bovenaan