6 maanden en cb grrr

jaa vandaag is ons meisje Amy ook 6 maanden oud!!

vanochtend naar het cb en ja hoor... mevrouw is weer te weinig gegroeid... 2 maanden geleden 6206 gram en vandaag woog ze 6750 gram... tja goed ik gezegd dat ik me er niet druk om maakte aangezien ze kruipt en zich optrekt tot staan en zit enzo.. en echt niet stil meer zit.... maar goed was laks van mij in haar ogen... over 3 weken moeten we terug om te kijken of ze wel goed aangekomen was.....

pfff soms maar ik maak me er echt niet druk om ze is super tevreden lacht veel ontwikkelt zich enorm snel dusja....

ze is nu 66 cm en 6750 gram!!!

liefs danielle

lengte en gewicht klopt toch??
of hoort het weer niet volgens hun lijntje #@% ^ zeik CB wordt er moe van.... als je kleine zo te weinig eten kreeg zou ze toch idd suffig en huilerig zijn.. maar merk aan jou verhaal dat ze zo levendig en tevreden is!! En wat moet je dadelijk over 3 weken doen dan blijkt dat ze toch te weinig weegt... haar vol gaan douwen met slagroom???? pffffff haha kan me zo kwaad maken over dat CB af en toe....
Nou ik zou me ook nier druk maken eigenlijk...
ze is misschien nou eenmaal een slanke den ;-)
Ik moet maandag ben benieuwd wat ze bij Dani te zeiken hebben......

Succes

Groetjes Joyce
Dani 6 mnd

Wat???? toen Bryana 6maanden was woog ze ook zoveel,en was 62 cm lang,nu is ze 7maanden en 7170gram em 64en half cm en is precies goed!
Dus jou kleintje en die ven mij lopen gelijk!

weet je ze kijken naar wat een baby als startgewicht heeft he...

en Amy is geboren met 3860 gram... dus ze is nog net geen 3 kilo gegroeid in 6 maanden!!! terwijl dit ip een kilo per maand zou mogen/moeten zijn

dus snap ze wel maar goed ons meisje is enorm levendig en lacht volop enzo en daarom maak ik me dus geen zorgen....

mijn man is net geen 2 meter en ikke 1,73m.....

maar goed mn oudste is ook een kleintje met zn 6 jaar 1.15m en 18 kilo dusja

Nahja zeg...je wordt er toch moe van??
Een kilo per maand? Nou, Olivia was ruim 4 kilo bij geboorte en nu ongeveer 7,5 kilo. Daar hebben ze bij ons niets over gezegd, alleen dat ze goed gegroeid was. Goed dat je je er niets van aantrekt! Jij kent je kind toch het beste???

daarom hun zien de kids 10 minuten en denken meteen alles te weten en te vertellen gelukkig ben ik niet iemand die zich dat aantrekt hahah ken mn kind beter dan wie dan ook:D

Joost groeit ook niet zo goed. Ze weten dat ik met Joost bij de ka loop. Dus als ze daar commentaar op hebben, zeg ik gewoon, ja, hij is al onder behandeling bij ka, dus kom eigenlijk alleen hier om te wegen en de vaccinaties....Zelfde geld als ze beginnen over bijvoeding /pap / etc etc.

Terug
Bovenaan