6 maanden en niet doorslapen

Hallo!Onze zoon Boaz van bijna 6 maanden slaapt nog steeds niet door. Hij krijgt ergens tussen23.00 en 00.00 een laatste fles maar komt altijd rond 05.00 uur weer en lijkt dan echt honger te hebben. De fles heeft hij dan binnen no time op en slaapt weer verder. Op zich geen probleem zou je zeggen maar rond deze tijd mag hij toch ook kunnen doorslapen denk ik ( ook al is van 00.00-05.00 officieel doorslapen)?? En eigenlijk ben ik inmiddels aan het eind van mijn latijn. Een nachtje doorslapen zou niet verkeerd zijn
Boaz heeft een koemelkallergie en krijgt 5 x180 +6 pepti voeding. Fles van 20.00 uur is een papfles. De pepti voeding geeft een minder verzadigd gevoel dan de standaard voeding. Verder rijgt hij nog fruit en groente wat hij goed eet. wat ikzelf erg bijzonder vind is dat hij zeker 5 poepluiers op een dag heeft. Ik heb het idee dat hij zich iedere keer leeg poept, is dit normaal?
Heeft iemand nog advies voor mij om te zorgen voor Boaz wat beter gaat doroslapen??
Alvast bedankt!
Groetjes Iva
 
Bij ieder kind is het verschillend wanneer ze doorslapen. Ik heb dikke geluk dat de mijne al met 3 mnd doorsliep maar onze kinderarts vertelde dat zijn dochter pas na een jaar doorsliep. Als je echt toe bent aan een nacht doorslapen kun je eventueel familie inschakelen of je partner vragen om eens de nachtdienst over te nemen. Is heel fijn, weet hoe het voelt.
Voor supertje, kan het niet zijn dat je kleintje uit gewoonte wakker word? Misschien kun je het consultatiebureau om advies vragen?
 
Terug
Bovenaan