6 maanden en nog niet doorslapen

Sam is nu een heuse kerel met zijn 6 maanden. Heeft van alles te vertellen, praatjes voor 10, stoer als hij maar kan zijn ... MAAAAAAARRRRRRRRR .............. doorslapen komt nog niet bij hem voor. heeft iemand tips ?
Gaan ze echt een keer spontaan doorslapen ...
we zijn zo moe ! Zelfs na een pyama papje komt hij toch echt na 6 uur .

Sorry, hier geen tips. Volgende week 6 maanden en ook standaard om 5 uur wakker.
Heb mijn hoop op de pap gezet die we vanaf 6 maanden gaan geven. Maar ik weet dat het vaak niets uitmaakt. Dus ben benieuwd.
Sterkte ermee!
Liefs Phira

Ik mag niet klagen over het slapen van yoëll 's nachts. 's Morgens wordt hij 7 a 7.30 uur wakker en krijgt dan om 8 uur fles.

Bij ons hielp/helpt het wel om 's avonds, zo een half uur na zijn eten flink met hem te spelen en te gekken. Daarna heerlijk met hem douchen, een papfles om 21 uur en de volgende ochtend is hij er pas weer, de laatste dagen is hij 's nachts steeds wakker. Eerst door zn klapperende rolluik (k...ding) en daarna vanwege doorkomende tand.

Meiden heel veel succes!

Pauline

ik heb er ook geen vertrouwen meer in hahaha.. marek heeft wel geteld zo'n 5 nachten het afgelopen half  jaar redelijk doorgeslapen en nu is het weer dat hij zo rond 0500 uur weer komt voor de voeding Daarna kan ik hem gelukkig wel weer terug leggen tot 0800 uur Maar wij zijn ook doodmoe en zouden ook blij zijn dat hij een keer doorslaapt

liefs mira mv marek 270806

Ja het is allemaal best errug vermoeiend he.....pffff maar goed ze zullen vast wel een xtje gaan doorslapen van 7 tot 7 haha...

Wij geven Yoëll de laatste voeding rond half tien, dan slaapt ie wel tot 7 uur, maar hij word dan 2 a 3x krijsend wakker iedere nacht....om 7 uur krijgt ie dan de fles en dan blijft hij bij mij liggen...de ene keer slaapt ie (dan met mijn pink in de mond haha want hij wil geen speen) tot acht uur en soms tot tien uur....gelukkig hoef ik niet te werken en kan ik lekker met hem blijven liggen.....en manlief gaat `s avonds een uurtje met hem op de bank slapen zodat hij ook wat slaap in kan halen....

Terug
Bovenaan