Hallo,
Ik weet ff niet meer wat en hoe ik het moet doen. Wellicht dat jullie mij kunnen adviseren.
Mijn schema ziet er als volgt uit:
Mijn zoontje krijgt pas om
8.30 uur zijn 1e fles 200 cc
11.00 fruit hapje (klein potje)
13.00 2e fles 200 cc
16.00 groente hapje ( klein potje)
16.30 3e fles 150 cc
20.30 uur laatste fles 200 cc
Bij de laatste fles moet ik mijn zoontje wakker maken. Hij slaapt op dat moment zo erg vast dat het gewoon zielig is om hem wakker te maken.
De volgende ochtend vraagt hij nooit om de fles. Als ik hem om 09.30 uur zou geven zou het ook geen probleem zijn. Is dit niet heel erg vreemd?
Misschien zou ik de laatste voeding naar 19.00 uur kunnen schuiven, zodat hij in een keer door kan slapen als ik hem om 19.00 uur in bed leg?
Kunnen jullie mij tips geven over jullie voedingsschema. Zou ik over kunnen gaan naar drie voedingen?? En hoe zit het met de pap, wanneer?
Hoop dat jullie mij kunnen helpen. zodat ik eindelijk eens wat structuur krijg!
Bedankt alvast!!!!
Britt
Ik weet ff niet meer wat en hoe ik het moet doen. Wellicht dat jullie mij kunnen adviseren.
Mijn schema ziet er als volgt uit:
Mijn zoontje krijgt pas om
8.30 uur zijn 1e fles 200 cc
11.00 fruit hapje (klein potje)
13.00 2e fles 200 cc
16.00 groente hapje ( klein potje)
16.30 3e fles 150 cc
20.30 uur laatste fles 200 cc
Bij de laatste fles moet ik mijn zoontje wakker maken. Hij slaapt op dat moment zo erg vast dat het gewoon zielig is om hem wakker te maken.
De volgende ochtend vraagt hij nooit om de fles. Als ik hem om 09.30 uur zou geven zou het ook geen probleem zijn. Is dit niet heel erg vreemd?
Misschien zou ik de laatste voeding naar 19.00 uur kunnen schuiven, zodat hij in een keer door kan slapen als ik hem om 19.00 uur in bed leg?
Kunnen jullie mij tips geven over jullie voedingsschema. Zou ik over kunnen gaan naar drie voedingen?? En hoe zit het met de pap, wanneer?
Hoop dat jullie mij kunnen helpen. zodat ik eindelijk eens wat structuur krijg!
Bedankt alvast!!!!
Britt