6 maanden, kruipen zitten en zwaaien. Snel??

Hoi hoi

Ben even benieuwd.
Ons zoontje van net 6 maanden,
kruipt, zit zelfstandig,
en zwaait gedag!
Is dit snel??

En hoe zitten jullie met de voeding
en het doorslapen??

Die van ons krijgt tussen 9 en half 10 de eerste; melkfles
Rond 13 uur krijgt hij zijn tweede melkfles na een fruithapje.
Om 17uur eet hij met ons mee,
vrijwel alles! Van bloemkool tot macaroni
Met een schaaltje yoghurt na.
Rond 21uur krijgt ie een bambix fles
en slaapt ie door tot een uur of 9 's morgens!!

Dit slaapritueel  heeft ie al vanaf zijn 4de maand!

weet je zeker dat hij pas een half jaar is en niet al een jaar ? whhahahha kknap hoor Renzo doet dat alles nog niet hij slaapt door en eet lekker maar niet alles en zeker niet met ons mee en kruipen al helemaal niet hij vind het wel leuk zo nog als baby ;-) lekker op de rug en af en toe eens op de buik maar verder nog weinig aktie hier

Hallo dat is zeker een vroege baby
Meike is nu 5,5 maanden ze draaid wel veel rolt om
Probeerd wel te kruipen maar komt niet echt voor uit
Ze gaat savonds rond 20.00 naar bed heeft dan een papfles gehad
Smorgens meld ze zich weer tussen 8 en 9 uur en krijgt dan weer een papfles
Dan om 13.00 nog een fles en rond 3 uur half 4 fruit en rond 5 uur a half 6 warm eten en een toetje

Groetjes Monique

hoi hoi

dat is heel vroeg een leergierig kindje

kaya van mij die rolde met negen week van buin nqaar rug en weer  terug met zes maanden kroop en zat hij ook al en met 10 maanden liep hij los was een heel raar gezicht zo een klein hummeltje wat door de kamer rent

nu is hij gister twee jaar geworden maar heeft de onwikkeling van een kindje van 3 jaar
met jayla die doet als keurig volgens het schema en dan raakte ik wel eens in de war dacht dat jayla een trage baby was
    groetjes mariella

Hoi,

dat is een hele vlotte baby! Maar elk kind ontwikkelt zich anders en jouw kindje lijkt zich wel prima te vermaken!! En mama ook volgens mij!
Geniet!

Onze Stijn doet op zijn gemak: hij begint nu een beetje aanstalte te maken om op zijn zij te gaan liggen. Op zijn buik lliggen is echt niet leuk: hij gaat nu 1 minuut al simmen!

groetjes,
Kiki (mv Stijn 20 weken en Iris bijna 29 maanden)

Terug
Bovenaan