6 maart echo

Zojuist de vk gebeld
En 6 maart weer een inwendige echo
Ze zei dan kijken we of er een zwangerschap is

Hoe doen jullie dat met een inwendige echo?
Gaan jullie met een volle blaas?
Of een lege blaas?

Bij een inwendige echo heb je voor zover ik weet geen volle blaas nodig, het maakt het alleen maar oncomfortabel. Een volle blaas is alleen nuttig voor een (vrij prille) uitwendige echo omdat de blaas de baarmoeder dan wat meer naar boven drukt achter het schaambeen uit wat het beeld duidelijker maakt. Bij een inwendige echo zit dat schaambeen niet in de weg en is een volle blaas dus niet nodig, maar mogelijk wel oncomfortabel, en als een zwangerschap ver genoeg gevorderd is dan maakt de blaas het verschil ook niet meer voor hoe goed ze de baarmoeder in beeld kunnen brengen. Mochten ze eerst een uitwendige echo willen proberen, dan kan het nuttig zijn om met een volle blaas te gaan en indien nodig naar het toilet te gaan voordat ze eventueel overgaan op een inwendige echo. Maar als ze aangeven dat het een inwendige echo gaat zijn zou ik vooral proberen om niet met een al te volle blaas te gaan. ;)

Hoi hoi. 
Het wordt indd een inwendige echo maar dan zal ik ervoor zorgen dat hij niet helemaal vol is toen ik daar vorige week was was hij wel degelijk vol was de 1e keer dat ik daar was dus kende geen weg niks dus durfde niet te vragen waar de wc was hihi was te verlegen denk ik maar nu weet ik het wel voor de volgende keer? super bedankt voor je reactie?

Terug
Bovenaan