6 Miskramen

Hallo allemaal!

Ik wil zo graag weten of er vrouwen zijn,die net als ik 6 miskramen hebben gehad? Zo ja,wat was de oorzaak? en het aller belangrijkste is,hebben jullie nog kinderen gekregen?

Groetjes A

Hallo A,
Ik heb geen ervaring hiermee. Het lijkt me we heel erg moeilijk om dit mee te maken en wil je dan ook veel sterkte wensen.
Ik heb wel eens een verhaal gelezen over iemand die ook veel miskramen heeft gehad.
Het bleek dat deze miskramen allemaal hetzelfde geslacht hadden (ik weet niet jongen of meisje) en allemaal hadden de vruchtjes dezelfde ziekte. Het andere geslacht zou deze ziekte niet kunnen krijgen, dus toen ze eindelijk zwanger was van het andere geslacht kreeg ze gelukkig wel een gezond kindje. Misschien dat er ook zoiets bij jullie aan de hand is.
Ik wil jullie veel sterkte wensen en hoop dat jullie toekomst met een kindje zal zijn.
Groetjes van Caroline

Hallo A,

Jeetje zeg, wat vreselijk voor je. Ik heb net de 2e miskraam achter de rug en vind het heel moeilijk om er mee om te gaan en om positief te blijven voor een 3e keer. Iedereen zegt, joh een 3e keer gaat vast goed, maarja, dat zeiden ze bij de 2e keer ook en ik ben gewoon bang dat ik nooit moeder zal worden. Maar hebben ze bij jullie geen onderzoeken gedaan? Ik moet 29 april terug voor nacontrole en dan wordt er ook besproken welke onderzoeken er mogelijk zijn, waaronder een chromosomenonderzoek. De kans dat daar iets uit komt, is heel klein, maar ben zo bang dat er iets mis is, maar goed, ben toch al niet zo positief ingesteld en vind het gewoon moeilijk om hoop te blijven houden. Maar dat moet voor jou toch ook heel moeilijk zijn? Hoe oud ben je? Ik ben al 32 dus ook daar maak ik me druk om. Nou meid, ik hoop voor je dat het ooit nog lukt. Ben je wel steeds snel zwanger? Ik hoop nog van je te horen!

Groetjes Ingrid

Hallo A,

Ik vind het heel erg vervelend voor je. 1x is al erg maar zoveel dat zou ik niet overleven denk ik.