6 Miskramen

Hallo allemaal!

Ik wil zo graag weten of er vrouwen zijn,die net als ik 6 miskramen hebben gehad? Zo ja,wat was de oorzaak? en het aller belangrijkste is,hebben jullie nog kinderen gekregen?

Groetjes A

Hallo A,
Ik heb geen ervaring hiermee. Het lijkt me we heel erg moeilijk om dit mee te maken en wil je dan ook veel sterkte wensen.
Ik heb wel eens een verhaal gelezen over iemand die ook veel miskramen heeft gehad.
Het bleek dat deze miskramen allemaal hetzelfde geslacht hadden (ik weet niet jongen of meisje) en allemaal hadden de vruchtjes dezelfde ziekte. Het andere geslacht zou deze ziekte niet kunnen krijgen, dus toen ze eindelijk zwanger was van het andere geslacht kreeg ze gelukkig wel een gezond kindje. Misschien dat er ook zoiets bij jullie aan de hand is.
Ik wil jullie veel sterkte wensen en hoop dat jullie toekomst met een kindje zal zijn.
Groetjes van Caroline

Hallo A,

Jeetje zeg, wat vreselijk voor je. Ik heb net de 2e miskraam achter de rug en vind het heel moeilijk om er mee om te gaan en om positief te blijven voor een 3e keer. Iedereen zegt, joh een 3e keer gaat vast goed, maarja, dat zeiden ze bij de 2e keer ook en ik ben gewoon bang dat ik nooit moeder zal worden. Maar hebben ze bij jullie geen onderzoeken gedaan? Ik moet 29 april terug voor nacontrole en dan wordt er ook besproken welke onderzoeken er mogelijk zijn, waaronder een chromosomenonderzoek. De kans dat daar iets uit komt, is heel klein, maar ben zo bang dat er iets mis is, maar goed, ben toch al niet zo positief ingesteld en vind het gewoon moeilijk om hoop te blijven houden. Maar dat moet voor jou toch ook heel moeilijk zijn? Hoe oud ben je? Ik ben al 32 dus ook daar maak ik me druk om. Nou meid, ik hoop voor je dat het ooit nog lukt. Ben je wel steeds snel zwanger? Ik hoop nog van je te horen!

Groetjes Ingrid

Hallo A,

Ik vind het heel erg vervelend voor je. 1x is al erg maar zoveel dat zou ik niet overleven denk ik.
Ben je al in het ziekenhuis geweest voor onderzoek?
Ik heb een vriending die heeft er ook 3 achter elkaar gehad. In het ziekenhuis kwamen ze er achter dat ze anti-stoffen tegen haar eigen vrucht aanmaakte waardoor het werd afgestoten. Toen die diagnose eenmaal was gesteld heeft ze met medische behandeling toch 2 gezonde dochters op de wereld gezet (via de natuurlijke weg)

Heel veel sterkte verder.

gr Karin

Hoi A,

ik heb net de 5e miskraam achter de rug. Het gaat iedere keer rond de 8ste week mis. Heb helaas nog geen kinderen en zou niets liever willen, maar dar zul jij ook wel hebben.
k ben nu in het ziekenhuis bezig met onderzoeken, chromosomem zijn gelukkig bij ons goed. Ze gaan nu in de baarmoeder kijken of daar iets mis is, misschien een verklevig.
Hoop dat je de moet niet verlies en hou me op de hoogte, sterkte!

Floor

Hoi, ik heb ook 6 miskramen gehad en ik type deze tekst nu ook met tranen in mijn ogen. Ik kan er gewoon niet teveel bij stil staan, dat is te zwaar. Ik krijg ze steeds in de 5e/6e week. Ik heb inmiddels onderzoeken gehad en alles was goed, geen oorzaak te vinden dus. De laatste keer is nu 4 weken geleden. Ik heb nog geen kinderen. Waar ik wel heel benieuwd naar ben: vertel je het tegen familie/vrienden/collega's of hoe ga je er mee om? Ik heb na de 1e miskraam (bijna) niemand meer iets verteld. Op zich wil ik dat ook niet maar ik loop nu wel rond met een "groot persoonlijk drama"waar bijna niemand weet van heeft.

Terug
Bovenaan