Ons meisje is nu bijna 6 maand en krijgt volledige bv. Ze mag nu dus bijna naar de fruit en groentehapjes. Ik vind dit erg spannend. Het was tot nu toe makkelijk, voeden op verzoek. Maar hoe wordt het nu gecombineerd met de andere hapjes.
Het schema (grrr, hoezo schema) bij de oppasdagen is als volgt
06.30 bv
10.00 bv uit fles ca. 150 ml
14.00 bv uit fles ca. 150 ml
16.30 bv uit fles ca. 100 ml
18.00 bv
20.00 bv
Ze krijgt nu dus nog vrij regelmatig de fles, maar zo te zien wil ze niet een grote hoeveelheid in 1x drinken en de voeding om 18.00 is ook een beetje voor mij zelf om een werkdag af te sluiten en lekker dicht bij mijn meisje te zijn.
Moet je nu een volledige voeding eruit gooien of omdat het nu nog maar een paar hapjes zijn als extra geven. En geef je een paar dagen alleen een soort hapje of bijv. s morgens fruit en s middags groente? Verder wil ik zo veel mogelijk bv blijven geven. Maar als ik nu niet meer voldoende afkolf om in de behoefte te voorzien, welke kv geven jullie dan.
Ons meisje wordt groot, weer een fase voorbij......
Groetjes, Marianne
Het schema (grrr, hoezo schema) bij de oppasdagen is als volgt
06.30 bv
10.00 bv uit fles ca. 150 ml
14.00 bv uit fles ca. 150 ml
16.30 bv uit fles ca. 100 ml
18.00 bv
20.00 bv
Ze krijgt nu dus nog vrij regelmatig de fles, maar zo te zien wil ze niet een grote hoeveelheid in 1x drinken en de voeding om 18.00 is ook een beetje voor mij zelf om een werkdag af te sluiten en lekker dicht bij mijn meisje te zijn.
Moet je nu een volledige voeding eruit gooien of omdat het nu nog maar een paar hapjes zijn als extra geven. En geef je een paar dagen alleen een soort hapje of bijv. s morgens fruit en s middags groente? Verder wil ik zo veel mogelijk bv blijven geven. Maar als ik nu niet meer voldoende afkolf om in de behoefte te voorzien, welke kv geven jullie dan.
Ons meisje wordt groot, weer een fase voorbij......
Groetjes, Marianne