6 week na bevalling, Menstruatie?

<p>4 week geleden na de bevalling was het bloedverlies gestopt, had soms nog wat gele afscheiding maar laatste 2 week leek alles normaal.</p><p>Vandaag precies 6 week en tijdens toilet gang rood bloedverlies, alleen weinig in maandverband. Maar zo gauw ik ga plassen is er er wel weer helder rood bloedverlies.</p><p>Gister begon het een beetje en soms wat bruinig, is dit alweer mijn menstruatie?</p><p>Voel verder niks, maar voelde nooit wat van mijn menstruatie, maar vind het best snel al na de bevalling. Of kan het ook een nabloeding zijn?</p><p>Kunnen jullie natuurlijk moeilijk beoordelen maar ben wel benieuwd naar ervaringen :)</p><p>*geef trouwens geen borstvoeding, dus dan word je sneller ongesteld geloof ik?</p>

Kan hoor! Ik werd ook tussen mijn 5e/6e week na mn bevalling weer ongesteld. Geef ook geen bv en had inderdaad ook geen krampen oid waardoor ik het ook niet echt zeker wist. Vergeleek het met m'n allereerste menstruatie toen ik 14 was ofzo haha.

Hoi
Bij mij was het rond 4 weken ook gedaan met bloeden voor een week of 2. Daarna terug wat bloedverlies maar niet hevig. Dit is zo toch een week of 8 geweest dat er regelmatig toch wat bloed was. Paar dagen wel paar dagen niet...

Ik werd ook precies 6 weken na de bevalling weer ongesteld. Ik gaf wel bv en twijfelde ook, want het was totaal anders dan mijn menstruaties voor de zwangerschap. Het duurde 5 dagen ipv 6, minder bloedverlies, geen buikpijn etc. Maar vorige week werd ik weer op dezelfde manier ongesteld. Dus ik twijfel niet meer:)

Ik heb precies hetzelfde gehad, dus het kan inderdaad.
ik heb ook geen borstvoeding gegeven en het kwam ook na ong 6 week op gang.
Ook geen krampen oid, waardoor ik erg twijfelde. 

Ik werd 5.5 week na de bevalling weer ongesteld. Ik twijfelde ook of het wel mijn menstruatie was, maar het hield 5 dagen aan en precies 4 weken later bloedde ik weer. Toen wist ik zeker dat het mijn menstruatie geweest was!

Ik werd ook 5 weken na de bevalling weer ongesteld. 
Achteraf had ik het kunnen weten omdat ik (helaas) weer last had van migraine(aura) en hoofdpijn (9maanden geen last van gehad!! ) 
maar geen krampen oid waar ik normaal last van heb. 

Ik ook en twijfelde ook erg. Precies 6 weken later...was net een week gestopt met bloeden. Geef wel borstvoeding...vond het heel raar maar het was toch echt zo

Terug
Bovenaan