6 weken 2 dagen

Vandaag ben ik 6 weken en 2 dagenz wanger. Ik ben misselijk en voel me slap.

Vanmorgen op het werk had ik ineens bloedverlies (helderrodd zomaar uit
het niets). Bekijk het allemaal maar dacht ik, ik ga naar huis, dit
gaat weer mis. Daar zit je dan een uur in de auto, je zelf voor te
houden dat druk maken geen zin heeft (ja ik ben nog steeds miep he)

In ieder geval mag ik morgen komen voor een echo. Een hartje zullen we
nog niet zien, maar wel of de zwangerschap nog in tact is. Het bloeden
is ondertussen gestopt. Ikheb de hele middag op bed gelegen, boekje
lezen, beetje slapen en vooral heel zielig zijn.

Nu ben ik nog steeds misselijk en blijf toch nog gematigd positief.

Miep

Lieve Miep,

Dat is schrikken!!!

Fijn dat je morgen terecht kunt   voor een echo. Dan heb je in elk geval iets meer duidelijkheid. Weet je al hoe laat je kunt?

Opzich is  het een heel goed teken dat je  nu nog steeds misselijk bent! En heb je buikkrampen? Het is ook weer een goed teken wanneer je geen buikkrampen erbij hebt.

Heel veel strekte en ik duim heel erg hard voor jullie dat jullie morgen een super mooie echo zullen zien!

Liefs Nanda

Lieve Miep,

NEEEE!!! Dit mag niet hoor! Dit keer moet het gewoon goed gaan! Mij is bij de laatste mk verteld dat het hartje rond 6 wk en 3 dagen gaat kloppen. Dus wie weet hebben jullie morgen een leuke verrassing. Ik ga voor jullie duimen totdat mijn duimen blauw zien!
Sterkte morgen!

Groetjes, Kat

Neeeeeeee Miep, het mag niet misgaan hoor. Bah wat schrik ik hiervan.
Goed dat je de tijd voor jezelf hebt genomen, ow wat weet ik wat je voelt, ff rustig aan doen lijkt mij een hele goed hoor! En totdat je de echo hebt gehad NIET de moed opgeven, dat deed ik wel maar  toen was het  wel goed. Hou rekening met het ergste maar geef niet op!!

Mijn eerste bloedverlies kwam rond dezelfde periode (6w en 2d). De echo met 6w en 4d. Volgens mijn zwangere dozen boek  is dat de dag dat het hartje gaat kloppen. Ik hoop zo ontzettend voor je dat dit loos alarm is en dat je ook een gevoelige baarmoedermond hebt of iets anders onschuldigs.

Meid ik leef zo verschrikkelijk met je mee, hou je taai, je telt vast de uren tot de echo. Hoe laat mag je? Ik duim met je mee en denk aan je. Ik hoop dat het helpt.

Een dikke knuffel en heel veel sterkte,
Daantje

Nog ffies hoor, wat Nanda ook zegt,  het is  idd  een goed teken dat je geen buikkrampen hebt en ook dat het inmiddels gestopt is met bloeden. Ik weet dat het je geen garanties biedt want de kans blijft 50-50. Ik deed die nachten geen oog dicht, iedere keer denkend dat ik toch krampen ging krijgen. Ik hoop dat ze bij jou ook wegblijven, dat je maar flink misselijk mag worden! Doe het rustig aan.

Liefs,
Daantje

Jeetje Miep, ik zit met dikke kippenvel! Wat spannend weer voor je. Ik wacht met spanning je bericht morgen af. Ik zal voor je duimen en als je wilt stuur ik je Reiki, dat is energie die sommigen goed helpt. Alle goede adviezen geef je zelf altijd al en die ken je! Dus zet hem op blijf genieten van het misselijke gevoel wat je zo vreselijk zwanger doet voelen. Heel veel liefs en sterkte

Jeetje Miep, ik zit met dikke kippenvel! Wat spannend weer voor je. Ik wacht met spanning je bericht morgen af. Ik zal voor je duimen en als je wilt stuur ik je Reiki, dat is energie die sommigen goed helpt. Alle goede adviezen geef je zelf altijd al en die ken je! Dus zet hem op blijf genieten van het misselijke gevoel wat je zo vreselijk zwanger doet voelen. Heel veel liefs en sterkte

Terug
Bovenaan