6 weken echo 3mm

Dag lieve mensen

Na 6 miskramen en 2 gezonde kindjes ben ik onverwacht maar zeer gewenst zwanger.

Gisteren heb ik een echo laten maken bij een echocentrum. Dus niet de verloskundige. Hier was ik volgens mijn cyclus 6+3 weken.
Zij heeft de echo uitwendig gemaakt en er was heel duidelijk een vruchtzakje en vruchtje te zien. Met jawel!!! Een kloppend hartje. De metingen kwamen op 3mm.

Nu lijkt 3mm mij veel te klein. En daardoor heeft deze echo mij meer onrust gebracht dan geruststelling. Ook omdat ik in het verleden een mk had na 2 echo's met kloppend hart waarbij de baby ook met 6 weken 3mm was.


Hoe groot was jullie kindje bij de 6 weken echo? Op het internet lopen de verhoudingen zo gigantisch uit een.


Bedankt alvast !!
 
Snap gezien je verleden je onrust maar je hebt een kloppend hartje, geniet ervan!

Vlgs mij was mijn dochter destijds ook 3mm in week 6 en toen niet eens kloppend hartje te zien, week later wel..

Maar op internet staat tussen de 3-6mm voor week 6 dus lijkt me voldoen aan de norm!
 
Het was een uitwendige echo met 6 weken. Het is al fantastisch dat je een kloppend hartje zag. De afmeting zegt niet zoveel omdat het met die termijn amper goed te meten is. Termijnecho is ook hierom pas rond 10-12 weken. Blijf positief meis!
 
Terug
Bovenaan