6 weken echo gehad en nu erg gespannen

Hallo allemaal
Ik ben nu 7 weken zwanger en heb met 6 weken me 1e echo gehad. Dit was erg teleurstellend.
Er was een vruchtzakje en dooier te zien maar geen embryo en kloppend hartje.
Nu moet ik wachten tot volgende week op de 2e echo.
Ik ben helemaal verdrietig, kan nergens aandenken.
Wat zijn jullie ervaringen van een vroege echo
Veel liefs Stefanie
 
Wat rot voor je, ik hoop dat het idd aan het aantal weken ligt, dat ze het niet goed hebben kunnen zien... Probeer je ondertussen te ontspannen met een lange douche b.v., wees extra lief voor jezelf. Sterkte. En laat even weten hoe de tweede echo was.
 
En daarom hebben wij dit keer gekozen om geen vroege echo te maken, je word er gek van. 't Komt zoals t komt..

Ik wens je veel sterkte met wachten! Hopelijk volgende week wel een echo om blij van te worden.
 
Ohh Stefanie wat spannend zeg.. Kan je niet vragen of je eerder mag komen? Zo lang wachten is vreselijk voor je! Mag ik vragen waarom jullie zo vroeg een echo hebben gekregen? Was dat een medische reden?
 
Door een eeg onregelmatige cyclus, en een onduidelijke was het moeilijk om erachter te komen hoever ik was namelijk en hun wilden dat zo vastleggen. Vandaar een vroege echo geworden.

nog 3 dagen! Spannend hoor
 
Hoi Stefanie, heb was de uitslag vandaag van de echo? Hopelijk ben je vandaag iets gerust gesteld!
 
Hallo allemaal

2e echo was heel mooi!

Kloppend hartje en 8,7 mm groot! Alles was in orde! 29 juni de 11 weken echo. Ben 21 januari uitgerekend volgens de verloskundige. Nu opgelucht en genieten XXX
 
Terug
Bovenaan