6 weken echo ivm bloedverlies

Ik wou weten hoe het eraan toe ging, en of de bloedverlies een slecht teken was? 

Ik heb namelijk al 4 dagen licht bloedverlies en ben 6 weken zwanger.
 
Ik heb ook vanaf ongeveer die tijd een aantal weken bloed verloren. Bleek een hematoom te zijn. Mijn dochter is nu sen half jaar oud dus alles is goed gekonen gelukkig.
 
Ja hier ook met 5,5 week/6 weken ongeveer 5 dagen last gehad van helderrood bloedverlies. Tijdens een vroege echo bleek er gelukkig niets aan de hand, inmiddels 26 weken ☺️. Verloskundige vertelde toen dat dit heel veel voorkomt op dit termijn omdat alles beter doorbloed is daar beneden.
Hopelijk is dit bij jou ook gewoon het geval :)
 
Ik heb het ook gehad en met 6+2 kreeg ik mijn eerste echo. Deze was goed en er was al een kloppend hartje te zien. Toen ik de verloskundige belde met 5 weken dat ik bloedverlies had zei ze ; Zolang je geen heftige buikkrampen krijgt en geen stolsels verliest is er nog geen reden tot paniek.
 
Ik heb bij mijn laatste twee zwangerschappen ook bloedverlies gehad, bij mijn zoontje ging dat gewoon goed en zag ik dus gelukkig weer een kloppend hartje op de echo (geloof met 6+4, een week eerder ook al een echo met kloppend hartje gehad ivm eerdere bbz, maar toen dus nog geen bloedverlies), bij mijn laatste zwangerschap was het waarschijnlijk wel een voorteken van een miskraam (krampen en stolsels kwamen toen pas een week of 4 later met dat de miskraam echt op gang kwam, maar bij de echo ongeveer 2 weken later (ivm corona van mijn man mocht ik niet eerder op controle) bleek het vruchtje wel ongeveer rond dat eerste beetje bloedverlies gestopt te zijn met groeien). 

Hopelijk zit het bij jou gewoon goed!
 
Terug
Bovenaan