6 weken en amper symptomen?

Hoi allemaal,

Ik weet dat ik het online niet ga vinden. Maar wil gewoon wat ervaringen horen. En gezellig erover praten.
Ik ben vandaag precies 6 weken en moet zeggen dat ik echt amper symptomen heb. Soms vlaag je misselijkheid, heel kort en wat gevoelige borsten. Hiervoor een leeg vruchtzakje gehad, toen ook amper symptomen. Dus jullie snappen wel dat ik nu weer bang ben. Heb volgende week zaterdag een echo met 7 weken.
Maar zijn hier ervaringen? Van wel goede zwangerschap. Ik heb het idee dat je dat stijgende HCG toch zou moeten voelen?
 
Iedereen voelt dat op een andere manier, sommigen heel extreem, en anderen hebben er gelukkig weinig last van, en het kan bovendien ook nog sterk verschillen van zwangerschap tot zwangerschap. Ik kon bij mijn zoontje met 6 weken al amper iets binnenhouden, en nu weer zwanger (ruim 9 weken nu) en ik heb wel een paar keer naar het toilet moeten rennen, maar het is niets in vergelijking tot de zwangerschap van mijn zoontje. Daarbij zijn er ook dames die kotsmisselijk zijn en waarbij het alsnog mis gaat, dus het zegt gewoon niet zo heel veel. Ik zou er vooralsnog gewoon van genieten dat je er niet al te veel last van hebt en gewoon volgende week zaterdag afwachten. ;)
 
Ik herken het helemaal. 1e zwangerschap wel wat meer symptomen maar dat werd een mk met 7,5 week. De symptomen waren toen vlak voor mk ook ineens minder. Bij de zwangerschap van m'n dochtertje had ik bijna geen symptomen tot week 11 ofzo, dus ik vond t allemaal maar spannend. Maar het zegt dus niks want hoewel ik nergens last van had in het begin, kwam er na 39 weken een gezond meisje op de wereld.
 
Bij mijn eerste zwangerschap begonnen de symptomen met 7/8 weken, mijn tweede zwangerschap is helaas uitgelopen op een miskraam met 8 weken en toen helemaal geen symptomen gehad.. Inmiddels weer 33 weken zwanger en ook deze keer begonnen de symptomen met 7/8 weken. Hopelijk heb je straks een positieve echo en stelt de echo je gerust! 
 
Bij mijn vorige zwangerschap ben ik 42,2 weken zwanger geweest en 0 klachten! Het enige was halverwege de geur van pannen op het vuur....? Dat vond ik zo vies! Ook geen extra zin in eten! Prachtige huid, glanzend haar! Stralend zwanger, dat was ik! Nu ben ik 6 weken zwanger en lichte misselijkheid en rommelende darmen, puistjes in mijn gezicht ?! Elke zwangerschap is anders... Geniet!
 
Ik denk dat het bij iedereen anders is, zelf heb ik ook weinig klachten ( 6 weken en 2 dagen ) , wel gevoelige borsten en soms wat steken in mijn buik, maar voor rest maar weinig
 
Terug
Bovenaan