6 weken en bloedingen

<p>Hey,</p><p>Sinds afgelopen zondag 6 weken zwanger van ons tweede kindje. Helaas sinds gisterochtend bloedingen. Het begon met bruin slijm/bloed tijdens het afvegen op toilet.</p><p>Sinds gisteravond is het helderrood en lijkt het meer op een menstruatie, bloed zit nu ook op maandverband. Ik heb verder geen last van krampen of buikpijn. De verloskundige zegt ook dat het te vroeg is om er een besluit over te maken en dat ik het een paar dagen moet aankijken tenzij de klachten erger worden. Ik heb er zelf geen goed gevoel over..</p><p>Heeft iemand hier ervaring mee? X</p>
 
Ik heb het met mijn eerste zwangerschap meerdere malen gehad. Een keer bij 7 week en ook bij 14 week, toen ook geen gemeenschap o.i.d vlak van tevoren gehad. Bij mij was het niks maar het kan echt twee kanten opgaan.
Hoop voor je dat het niks is 
 
Ik had het ook rond 6 weken, niemand kan je zekerheid geven, ik wil je even sterkte wensen en ik hoop dat het bloeden stopt!  Bij mij gelukkig wel en ben nu al 17,5 weken zwanger.  Wat bij mij hielp was toch even bellen met de verloskundige en wellicht kun je een vroege echo krijgen. Sterkte! 
 
Hi meiden,
 
Vanmiddag bij de verloskundige geweest voor een echo en de miskraam is helaas al geweest. Ik was er al bang voor maar heb nu zekerheid en kan het een plekje geven.. 
 
Terug
Bovenaan