6 weken en bloedverlies!!

Hallo,ik ben nu ong 5-6 weken zwanger..moet 8 dec naar gyneacoloog.Maar had vanmorgen bloedverlies..het lijkt wel alsof ik ongesteld ben???Ik heb maar 1 test gedaan..en die zei zwanger..nu lees ik wel dat je bloed kunt verliezen maar toch maak ik me enorm druk!!!!! heb geen kramp of wat dan ook..alleen lichtelijk zeuerend gevoel in mn onderbuik?Kan iemand me een beetje opbeuren?Ik heb as donderdag een plekje weten te bemachtigen bij de gyneacoloog gelukkig!

Liefs Inge
 
Hai Inge,

Bloedverlies hoeft niet gelijk te betekenen dat er iets aan de hand is. Het kan ook te maken hebben met de innestelling van het vruchtje, dan kan er ook wat bloed vrijkomen. Zolang je er geen buikkrampen bij hebt, hoef je je vaak niet druk te maken.
Ik had het bij mn vorige zwangerschap ook, bloedverlies, maar dat was voornamelijk in de ochtend en dan hield het opeens op, ik was toen 9 weken en de bloeding bleek bij mij in de schede te zitten.
Het is helaas misgegaan in mei van dit jaar met 20wk en 4dgn, maar ik ben nu opnieuw zwanger en al bijna 14 weekjes, dus heel spannend allemaal.
Heb nu gelukkig nog geen last gehad van bloedverlies, dus op goed geluk.
Succes bij de gyn de 8e, laat me ff weten hoe het is gegaan.
Ik moet 9 december weer op controle naar het ziekenhuis, elke controle is voor mij een spannende.
Dit is zeker je eerste kindje?

Groetjes,
Bernice

 
Terug
Bovenaan