6 weken en menstruatie krampen

<p>Hoi meiden </p><p>Ik heb even jullie hulp nodig,  ik ben nu 6 weken zwanger van ons 2de kindje, en heb erge last van menstruatie krampen, dit wekt veel zorgen bij mij op. Omdat ik dit niet gewent ben van mijn eerste zwangerschap.. zijn er meer damens die hier erge last van hebben ?. En hebben jullie ook de hele dag door een zeurend gevoel of is het bij jullie met vlagen? </p><p> </p>

Ik ben ook rond de 6 weken nu. Vrijdag weet ik precies hoe ver ik ben want dan heb ik een echo ivm eerdere miskraam. 
Ook ik heb een raar gevoel onder in Mn buik en het voelt soms ook zo dat ik ongesteld moet worden. Ik ben nog nooit eerder zwanger geweest dus ik nam aan dat het zo hoorde ? verder heb ik nergens last van. Niet misselijk, niet moe en ik voel me eigenlijk helemaal niet zwanger, ja op dat rare gevoel in Mn buik na dan. Blijft voor mij moeilijk om het te geloven dat het echt zo is. Hopelijk vrijdag een mooie duidelijke echo zodat ik het eindelijk echt besef! 

Gefeliciteerd meid. Ik hoop ook dat alles goed mag verlopen. Ga voor je duimen . Ik moet volgende week naar de verloskundige . Vind het erg spannend en best een beetje eng. Vooral omdat in hele andere klachten heb dan bij mij eerste zwangerschap en dit maakt mijn best onzeker.. Ik heb ook verder geen klachten alleen last van me borsten ? en dan inderdaad die krampjes en dat zeurende gevoel. Hopelijk trek dat snel bij en weten we bijde dat alles goed gaat in ons buik   

Hallo!
Dit heb ik ook gehad denk ik..
en ook hele scherpe steken in mijn buik als ik moest niezen of hoesten.
Volgens mij is dat normaal. En anders kun je het altijd aan de vk vragen!

Groetjes

Menstruatie-achtige krampen zijn normaal!
Toen ik net zwanger was wist ik ook meteen dat ik zwanger was, nog voor ik de test had gedaan, omdat ik zulke erge krampen had. 
Het voelde alsof ik ongesteld moest worden maar dan 10x erger. 
Dit komt waarschijnlijk doordat je baarmoeder aan het groeien is, dus niks om je zorgen om te maken.
Bij mij zijn deze krampen rond de 4 weken begonnen en rond de 8 weken over gegaan.

Ik heb dit bij mijn eerste zwangerschap ook gehad. Nagevraagd bij de verloskundige en die zei mij ook dat het heel normaal was! Zoals Hannah zegt, is je baarmoeder aan het groeien, en op een of andere manier heeft ons lichaam daar de krampen voor nodig.
Het is ongemakkelijk, maar gelukkig normaal. Zolang er geen hele heftige bloeding bij komt kijken, kun je er vanuit gaan dat je lichaam gewoon doet wat het hoort te doen om zo'n kleintje te laten groeien! ;)

Heel normaal hoor! Hier nu ook waarschijnlijk 6wkn 3 dgn en heb dit ook bij de zwangerschap van mijn dochter gehad. Ik ben wel met vlagen misselijk maar gelukkig niet overgeven. Maar vanaf 6 wkn verdubbeld HCG hormoon elke dag dus hopen dat het zo blijft.. vorige zwangerschap 9 maanden elke dag overgeven was geen pretje maar voelde me daardoor wel zwanger, wat ik nu op gekke manier mis

Bij mijn 1e zwangerschap ook niet gehad, maar bij deze zwangerschap wel. Zijn gewoon je banden. Ik ben nu 16 weken en mijn buik trekt nu ook en dat had ik de vorige keer ook niet, maar heb nu een dreumes rondlopen. 
De eerste weken zijn sowieso onzeker. Probeer ervan uit te gaan dat het goed gaat. Die kans is gelukkig groter dan dat het fout gaat.

Terug
Bovenaan