6 weken en oud bloedverlies wat nu ?

Hoi dames,Vraagje ik weet sinds kort dan we 6 weken zwanger zijn. Moet zeggen het verloopt eigelijk zonder klachten tot gister avond . Tijdens het toilet gebruik merkte ik dat ik slijmerig oud bloed verloor heb toen geen krampen gehad . Maar toen ik vanochtend aan het werk was kreeg ik wel af en toe wat krampen bij het bukken .Van dat zurende ongesteldheidspijn dit is voor ons de eerste keer dat we zwanger zijn dus ik weet niet zo goed wat ik moet denken . Lopen we tegen een miskraam aan te hikken die nog door moet zetten .De pijn is nu over en heb ook niet echt meer last van bloedverlies .Weet iemand iets of heeft zij het zelfde gehad in deze weken ??
 
Oud bloed is over het algemeen nog geen alarmbel. Maar als je je zorgen maakt zou ik even contact opnemen met je verloskundige. Ik heb 3 miskramen gehad. 2 gingen gepaard met hevige krampen en helder bloedverlies. 1 was een missed abortion. Dus niks van gemerkt. Dat werd een curretage. Bij mijn andere 2 zwangerschappen heb ik ook helder bloedverlies gehad tot ongeveer 13 weken. En 2 gezonde jongens gekregen. Kan dus alle kanten op, maar bij twijfel gewoon even bellen.
 
Ik heb het ook regelmatig gehad. Zelfs vorige week nog, in mijn 16e week. Daarna gewoon het hartje gehoord. De een bloedt wat makkelijker dan de ander. Zolang het niet doorzet met veel helderrood bloedverlies of krampen, niet te druk maken. Ik deed dat wel steeds en vergat te genieten. Heb ook een miskraam gehad die begon met bruin bloedverlies, maar het wil dus helemaal niets zeggen!
 
Terug
Bovenaan