6 weken hoeveel voeding?

Mijn zoontje van 6 weken zit nu op 6 voedingen van 120 cc ik heb gister een dag 5 voedingen van 135 cc gedaan en die 4 uur er tussen is een makkie voor hem soms met gemak 4,5 uur maar als ik hem om twaalf uur zijn laatste flesje geef komt hij toch weer om 5 uur/ half 6 waardoor ik dan eigenlijk niet uit kom en ik maar weer terug ga naar die 6 x 120 cc maar toch heb ik liever die 5 voedingen, kan ik dan misschien de laatste fles meer geven? Iemand tips hoe jullie het doen?
 
Ik ben bij 6 weken van 6x135cc (120 water en 4 schepjes) naar flesjes van 165cc gegaan (150 water en 5 schepjes) omdat ze na elke fles nog honger leek te hebben, toen is ze na 3 dagen van 6 naar 5 voedingen gegaan. Ook bij onze dochter bleef ze de eerste dagen om dezelfde tijd wakker worden 's nachts, na een paar dagen sliep ze toch ineens langer en konden we op die manier van 6 naar 5 voedingen. Misschien dus iets langer die 5 voedingen proberen? Je zou in ieder geval iets meer voeding aan kunnen bieden, en kijken wat ze opdrinkt. Mogelijk moet ze nog wennen en gaat ze na een paar dagen vanzelf naar 5..
 
Terug
Bovenaan