6 weken na zuigcurretage positieve zwangersschapstest bij de huisarts.

<p>Hallo allemaal.</p><p>27 November 2019 heb ik met 5 weken zwangerschap het beeindigd. 80% vrijwillig, maar werd heel erg beinvloed door mijn vriend (de vader) die het absoluut niet zag zitten. Begrijpelijk, want ik ben zelf 16, bijna 17 en hij is 19. Nu ben ik vorige week naar de dokter gegaan voor een check, alles was prima met me dus ze heeft geen echo gedaan. Maar wel een test, en die was positief. Ik had al gelezen dat tussen week 4-6 je ongesteld zou worden dus ik besloot een nieuwe test te doen als het 6 weken geleden was. Weer was hij positief. Ik heb na de abortus een heel klein beetje bloedverlies gehad, heel erg kort maar. Ik zou het nog geen 3 dagen noemen, en het was heel donker en weinig. Ik heb voor de rest sinds 7 Oktober 2019 ook geen bloed verloren, geen menstruatiekrampen gehad niks. Ik heb voor morgen een afspraak bij de verloskundige met een vriendin van me voor een echo. Zou dit een nieuwe zwangerschap zijn? Ik heb onbeschermde sex gehad, 3x in de afgelopen 5 weken (dom ja, maar ik dacht dat ik pas na mijn eerst menstruatie vruchtbaar was). Is het nog hormoon misschien van de oude? Ik weet het niet meer, zou die baby het overleefd kunnen hebben? Ik maak me gewoon zorgen want als het een nieuwe is of nog te redden is wil ik het houden. Ik kan het niet nog een keer en dat zou een teken zijn voor mij dat ik het moet houden. Thuis is iedereen heel lief en mijn moeder is op de hoogte. Ook zou ik al examens hebben gedaan etc... Wat denken jullie?</p>
 
Het zou idd een nieuwe zwangerschap kunnen zijn. Je weet het morgen, als het zo is sta je opnieuw voor de keuze. Ik weet niet hoe je vriend erin staat? En je familie? 
 
Terug
Bovenaan