6 weken vandaag.

Ook al ben ik 'pas' 6 weken in verwachting vandaag tijdens een rondje prenatal, ik was op zoek naar kraamkadootje, kwam mijn man aan met een buikband. Hij zegt kijk wat leuk, die nemen we mee, zeg ik laat toch leggen heb ik nog lang niet nodig..
Hij zegt: ach laten we toch gewoon genieten, dus naast een kraamkodootje zijn we ook met een buikband thuis gekomen.
En genieten doen we! Maar ik vind het ook wel heel erg spannend, zo af en toe schiet er door mijn hoofd, zit het op de goede plek, blijft het zich wel ontwikkelen.
Echte kwaaltjes heb ik niet echt op af en toe krampjes en snel moe zijn na.
Maandag maar verloskundige bellen voor een eerste afspraak.

Hoi Mar,

leuk dat je al wat hebt gekocht.
Ik herken jou gedachte wel, heb het zelfde zal het wel goed ontwikkelen??? Maar ik denk dat het gewoon door angst komt en vooral als het een tijdje heeft geduurd voordat het lukte om zwanger te raken,

Geniet ervan meid.

Groetjes Ilham

Ook ik herken die gedachten. Ik probeer er maar niet te veel bij stil te staan dat het ook mis kan gaan. Kan er nu toch niks aan doen, heb er geen controle over!

Leuk dat je al iets gekocht hebt! :)
Ik kreeg vandaag een lief kaartje en een knisperboekje van mn zus. Vroeg, maar wel erg lief!

Bij ons weet nog niemand het. Wij willen het gaan vertellen na de 12 weken echo. Maar of ik dat vol ga houden, ja dat weet ik nog net zo net niet. Want dat zijn dan nog 6 lange weken mijn mond houden.
Ben blij dat ik niet de enigste ben die af en toe wat doom gedachten heeft.

Terug
Bovenaan