6 weken wie nog meer?

even voor stellen,ik ben sil en na anderhalf gestopt te zijn met de pil zijn wij in verwachting.en 24 mei 2012 uitgerekend,tot nu.
ik zit helemaal op een roze wolk....had het niet meer verwacht dat het nog zal gaan lukken,ondanks de testjes van het ziekenhuis,die tevens wel goed waren.
nu ben ik ongeveer 6 weken,ad donderdag eerste echo,dit omdat ik last had van me buik en een schimmelinfectie heb.
verder ben ik eeen halve kilo aangekomen,..meer mensen al zo snel aangekomen in een zo korte periode zwangerschap?
en ik heb een ongelovelijke koopdrang...en jullie??

xx sil
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!

De koopdrang is denk ik normaal, vooral als je al langere tijd een kindje wil. Ik heb er pas aan toegegeven na mijn eerste echo, maar probeer mezelf wel tegen te houden zodat ik niet te veel in huis haal haha.

Ik ben zelf inmiddels 26 weken en in totaal nu 11,8 kg aangekomen. Hoeveel je aankomt en wanneer is voor iedereen verschillend, mijn zus kwam de eerste 20 weken in totaal bijna 15 kilo aan en daarna een stuk minder. Bij mij begint het eigenlijk nu pas harder te gaan.

Liefs
 
Van harte gefeliciteerd!

Ik ben nu ook 6 weken zwanger en ben 23 mei uitgerekend. We gaan dus gelijk op. Ben ook heel blij en heb ook t gevoel van de roze wolk. Heb het al wel kenbaar gemaakt, kon het voor mezelf niet langer verborgen houden. Alleen af en toe die opmerkingen van o je bent nog maar 6 weken?? Kan nog van alles misgaan... Dat maakt me wel onzeker, maar ik zeg dan ook, zwanger is toch zwanger? Is hoe je je er zelf bij voelt wanneer je het zegt!

Koopdrang heb ik ook last van haha maar wil het nog een beetje beperken. Heb over 3 weken de eerste echo. Als die goed is mag ik van mezelf wat leuk kopen voor de baby haha
 
Hartelijk gefeliciteerd!

Ik zelf morgen 7 weken en 18 mei uitgerekent dus mag als eerste bevallen hahah... Ik mag maandag al me eerste echo doen door dat
Ik bij me vorige zwangerschap een miskraam kreeg op 5 1/2 week.. Dus ik zie kleine kruimel maandag whoehoe kijk der naar uit!

Koop drang heb ik nog niet komt denk door me miskraam wat iktoen had angst als ik wat koopdat misgaat. Zal best wel onzin wezen maar ik wacht lekker. Met 10 weken dan gaat ik lekker beetje beginne met kopen..

Geniet er lekker van!

Liefs priscilla
 
heey

jullie ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap....
blijf een wonder he..leuk dat julle reageren op mijn mail

ik ben afgelopen donderdaag naar de gynacoloog geweest voor de eerste echo,omdat ik last had van me buik,ik bleek korter zwanger te zijn,rond 5 halve week,dit denk ze omdat er nog geen hartje klopte,nu heb ik 6 okt weer een echo.....dus ik moet dan 6 en halve week zijn,dus dan moet het hartje kloppen,ben best zenuwachtig.....maar positief blijven.......
 
hoi... eerst ook gefeliciteerd...
ik ben op 22 mei uitgerekend...
en ik ben 6 kilo afgevallen...
en jah koopdrang... oohhh ik kan niet wachten tot ik allemaal leuke kleine spulletjes kan kopen voor onze kleine...
ik heb morgen de eerste afspraak bij de verloskundige.. en ik laat het allemaal maar over mij heen gaan...
 
Veel sterkte en succes de 6e!
Als het goed is moeten ze dan wel een hartje zien, maar het gebeurd ook wel dat het niet goed wordt of kan worden gezien nog met een hele korte zwangerschapsduur. Zolang jij je verder goed voelt zou ik me geen zorgen maken hoor!

Liefs
 
hey

ten eerste gefeliciteerd!
ik ben ook 6 weken (en een dag)
vind het enorm spannend want heb hiervoor een miskraam gehad.
ook twijfel ik steeds over de klachtjes enz..
ik heb aanstaande donderdag de eerste echo... vind het zooo spannend.
bij de vorige voelde ik gewoon dat het niet goed zat, en nu is dat niet het geval maar de angst is er gewoon...
laten we maar hopen dat de dagen snel gaan..

liefs
 
Terug
Bovenaan