6 weken zwanger, bijna geen pijnlijke borsten meer

Hoi dames,

Ik ben momenteel 6 weken in verwachting van mijn eerste kindje. Jammer genoeg is dit wel zwangerschap nr 8. Hiervoor tussen 4 en 5 weken miskramen gehad.

Ik ben dus best angstig en nu heb ik sinds vandaag bijna geen pijnlijke borsten meer. ? Is dit normaal? Morgen om 11:05 eerste echo en ik hoop zo dat het goed is! Zo gewenst en zo welkom, maar nog wel angst! Wat als spookt geregeld door mijn hoofd.

Hopelijk kunnen jullie mij een beetje geruststellen en herkennen jullie dit ??

Fijne avond,
Liefs Maaike
 
Bij mij kwam dat ook pas ergens in week 6 en het was een komen en gaan. Zwangerschap vijf voor kindje 1. Inmiddels 12,5 week zwanger en alles gaat goed. Ik hoop dat het voor jou ook zo gaat!
 
Gefeliciteerd. ?? Wat fijn dat alles goed gaat! Denk dat de eerste 10 tot 12 weken toch spannend blijven.

Ik werd zo angstig omdat ik toch al sinds 2 weken behoorlijk pijnlijke borsten had en ontzettend blij was dat ik dit keer gewoon kwaaltjes heb. Ben ook erg moe!. Maar goed, geen bloed geeft moed hou ik mijn eigen dan maar voor en hopelijk morgen een mooie echo met een kloppend hartje ??
 
@Liefsvan,

Ik dacht 6 weken te zijn maar volgens de echo pas 5 weken. Inwendige gehad omdat via de buik niet duidelijk genoeg was. Voor een zwangerschap van 5 weken zag het er mooi uit, maar na de echo gisteren heb ik sindsdien met afvegen bloed. Het is gelukkig niet helderrood en mijn maandverbandje blijft schoon. Maar ben wel weer heel bang dat het mis is ?

Volgende week donderdag 16-09 nieuwe echo en hopelijk zien we meer en is alles in orde ? Heb verder geen krampen of iets, dus heb nog hoop!
 
Terug
Bovenaan