6 weken zwanger, bloedverlies

<p>Hallo, </p><p>ik heb sinds vorige week op en af last van bloedverlies. Ene keer helderrood, andere keer bruin (oud bloed dus)</p><p>Maandag zat er wat slijm op mijn wc papiertje met bloed er in, verder geen bloedverlies gehad die middag.</p><p>Gezien het zo wisselend is en ik met vlagen licht bloedverlies heb, vraag ik me af wat dit kan zijn. Ik maak me toch een beetje zorgen.</p><p>Is er iemand die zo iets gelijks meegemaakt heeft ?</p>
 
[quote quote=10102881]Ik heb ook sinds 5 dagen last van licht bloedverlies. Ik ben nu 5 weken zwanger en afgelopen maandag met de vk overlegd. Ik hoefde me geen zorgen te maken omdat het maar om een klein beetje bloed ging. Solang het niet gepaard ging met enorme buikpijn en er weefsels en stolsels bij kwamen was er niks aan de hand! Je baarmoeder is dan gewoon een grote schoonmaak aan het houden! Wel krijg ik volgende week met 6 wkn en 2 dgn een echo om te kijken of er een hartje is. Om mijn onzekerheid weg te nemen! Misschien kun jij dit ook aanvragen bij je vk?[/quote]
 
Ik had per ongeluk een melding gemaakt van je bericht ipv. beantwoord.
 
Ik heb a.s. vrijdag een afspraak staan bij de V.K... geduld is een schone zaak, zit zo in spanning.
 
Ik moet nog tot volgende week donderdag wachten. Dus mag nog wat extra geduld opbrengen! 
Maar dolang het bij dit klein beetje blijft heb ik alle hoop dat het goed gaat komen! 
Hoop voor jou dat je evt vrijdag al een echo kan krijgen voor meer duidelijkheid!! 
 
[quote quote=10102885]Ik moet nog tot volgende week donderdag wachten. Dus mag nog wat extra geduld opbrengen! Maar dolang het bij dit klein beetje blijft heb ik alle hoop dat het goed gaat komen! Hoop voor jou dat je evt vrijdag al een echo kan krijgen voor meer duidelijkheid!![/quote]
Ja, mijn afspraak was vorige week vrijdag gemaakt. Dus zit ook al bijna een week zo.. ;)
Ze maken vrijdag sowieso een echo, hopelijk weet ik meer.
Ik heb het wel dagelijks, maar echt maar licht... herken jij het ook, dat het dagelijks is?
 
 
[quote quote=10102891]Ja elke ochtend als ik net heb geplast dan heb ik met afvegen bloed. Daarna de rest van de dag niet meer![/quote]
Oke, ik dus ooit eens snachts een beetje en in de middag.. 
We zullen moeten afwachten ;)
 
Hoi,
Ik heb met 10 weken bloedverlies gehad (helder rood) toen ook een spoed echo gehad en alles was goed met de kleine. 
Verloskundige gaf wel aan zolang het helder rood is zonder buikpijn, meestal goed. Bij een vagina bloeding kan het zo zijn dat je er een paar dagen last van hebt en na een nacht liggen, kan het erger zijn. 
Succes met het wachten op de echo's!
(ik ben nu 11+1 weken zwanger)
 
Ik heb sinds gisteren op wat meer momenten bloedverlies gehad. Alleen nog steeds op te vangen met een inlegkruisje dus niet veel...
Alleen word er erg zenuwachtig van....
 
 
Terug
Bovenaan