6 weken zwanger en bloeding

<p>Hallo allemaal,</p><p style="text-align: left;">Afgelopen donderdagmiddag kreeg ik ineens bruin verlies (afscheiding). Dit had ik alleen bij het afgeven. </p><p>Vrijdagmiddag een aantal druppels helder rood bij afvegen en sindsdien tot en met vandaag nog steeds bruin en licht roze verlies bij afvegen. </p><p>Heb afgelopen vrijdag al contact gehad met het ziekenhuis. Daar staat aankomende vrijdag een 1e echo gepland. Deze wordt niet vervroegd omdat ik net 6 weken zwanger ben en ze bang zijn dat als ik eerder dan vrijdag een echo krijg er nog weinig te zien is waardoor ik er niet geruster op word. </p><p>Af en toe heb ik lichte buikpijn en rugpijn. Geen krampen en verlies ook geen bloedstolsels. </p><p>Verder weinig symptonen alleen vollere en gevoelige borsten. </p><p>Heeft iemand hier ervaring mee?</p><p>Ben bang voor de echo aankomende vrijdag..</p>
 
Hallo, ik zou je niet teveel zorgen maken zolang je geen krampen hebt. Je lichaam maakt veel meer bloed aan en bloedvaatjes kunnen knappen waardoor je iets bloedverlies hebt. Ik heb zelf echt extreem veel bloedverlies gehad (erger als mn ongesteldheid) en ik ben inmiddels 17+3 weken zwanger en alles gaat goed!
 
Hoi!
ik heb dat ook. Sinds week 5. Ik mocht wel even langskomen voor een echo. Alles zag er normaal uit. Precies zoals het hoort, zeiden ze tegen mij! Als de bloeding niet echt veel is, en zonder stolsels, probeer ik daarom niet meer te stressen. Woensdag heb ik weer een termijnecho, ben benieuwd!
Succes!
 
Hi, ik ben nu 5.3 dagen zwanger en heb sinds vanmiddag ook bloedverlies. Maar helderrood bloed. Het komt alleen tijdens het plassen eruit en eventjes daarna verder niet.
Net gebeld naar het ziekenhuis maar de verpleegkundige gaf gelijk aan dat ik moet wachten totdat de miskraam doorzet... heb alleen geen krampen of pijn. 
Ik denk dat we alleen maar kunnen wachten. Echo is nog te vroeg. Succes! x
 
Ik heb met 8 weken een grote bloeding gehad en ben met de ambulance weg gebracht alle artsen en ambulance broeders hadden verwacht dat het een miskraam was dus meteen een echo gehad en een kloppend hartje gezien.
En nu is onze kleine meid alweer 13 maanden.
 
Oh ja herken deze stress nog.. is waarschijnlijk van het innestellen. Dan kan het weleens gaan bloeden. Als het weer helderrood wordt moet je de verloskundig bellen. Blijft het donkerbruin? Dan is het oud bloed en zou ik me er persoonlijk niet druk om maken. X
 
Terug
Bovenaan