6 weken zwanger en bloedverlies.

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben nu 6+1 en kreeg zaterdag helaas een beetje bruin bloed verlies. Gisteren zette dat om in rood bloedverlies. Er zat geen bloed in mijn ondergoed alleen tijdens afvegen had ik wat bloed op het toilet papier en dit duurde ongeveer 3 uur. Nu heb ik opnieuw een beetje bloed tijdens het afvegen. Kan dit kwaad? Ik maak me toch een beetje zorgen. Ik heb verder geen buikkrampen, ben wel erg moe en heb pijnlijke borsten. Is er iemand die iets soort gelijks heeft mee gemaakt en mij een beetje gerust kan stellen?</p>
 
Ik heb met 8 weken zwangerschap zo grote bloeding gehad dat ik met de ambulance naar het ziekenhuis ben gebracht daar meteen een echo gekregen en zagen wij het hartje kloppen nu een gezonde meid van 5  Na die 8 weken zwangerschap nooit meer een bloeding gehad.  
Ook nooit iets van buikkrampen gehad tijdens de bloeding.
 
Ik had ook rond de 6 weken volgens mij bloedverlies en wel krampen trouwens. Was op mijn werk en schrok me dood. Meteen verloskundige gebeld en heeft me dezelfde dag nog voor een echo kunnen inplannen. Gelukkig was alles goed en ben ik inmiddels 19 weken. Het kan heel erg veel dingen zijn en de enige manier om het zeker te weten is een echo volgens mij.
Als je het niet vertrouwd zou jouw verloskundige kunnen bellen ?
 
Hey
Hier heftig bloed verlies en moet wachten tot de echo. Ik verwacht dat het mis is. Het is echt menstruatie maar ik heb geen krampen. 
Hoe gaat het bij jullie?
 
Wat heftig, hopelijk valt het mee bij jou.
Ik blijf elke keer kleine beetjes bloed verliezen en nu al een tijdje geen bloed meer. Heb elke keer lichte krampen in mijn baarmoeder maar dit heb ik eigenlijk al 2 weken. Is ook minder pijnlijk als menstruatie pijn. Heb opnieuw een zwangerschapstest gedaan en die was duidelijk nog positief dus ik hoop ergens dat het nog goed komt.
 
Ik heb echt vaker gelezen dat men bloedingen had in begin van de zwangerschap en dat het uiteindelijk onschuldig bleek te zijn. Dus ik hoop dat echt in jullie geval. ❤️

Echter, heeft testen geen zin want na een miskraam test je nog enkele weken positief ondanks de zwangerschap is afgebroken.
Symptomen kunnen de ene dag super heftig aanwezig zijn en de andere dag weinig tot niet, dus dat zegt ook niets. Je kan hartstikke zwanger zijn en een paar dagen gewoon weinig tot geen symptomen ervaren.
 
Ik heb met 5 en 6 weken bloedingen gehad incl verlies van stolseltjes en kramp. Inmiddels ruim 19 weken zwanger
 
Terug
Bovenaan