6 weken zwanger en bloedverlies

Gisteren eerste vroege 6 weken echo gehad omdat ik me zorgen maak.. ben dus 6 weken zwanger maar sinds bijne 2 weken heb ik bloedverlies vooral met afvegen en ook af en toe last van menstruatie krampen ik word er zo onrustig van :( Op echo was alleen een kleine vruchtzakje te zien verder niks moet as woensdag terugkomen voor 7 weken echo hopelijk kan ik dan het hartje zien kloppen?? Iemand ervaring?

Wat ontzettend spannend !
Ik had het ook, met 6 weken al een aantal dagen bloedverlies en krampen. En bij 8 weken had ik het nog steeds. Inmiddels ligt er een gezond mannetje van 13 weken naast me ? de oorzaak van de bloedingen is onbekend.
Veel sterkte in deze spannende tijd, hopelijk heb je volgende week een goede echo en zie je een mooi kloppend hartje ❤️ 

fijn dat bij jou wel goed is gegaan is mali
ik wacht het gwn af meer kan ik niet doen :/
waar ik me wel zorgen over maak is dat er niets te zien was op 6 weken echo, behalve een klein vruchtzakje.. de vkdige kon helemaal niets erover zeggen, ook de bloedtest kwam overeen met wat ze op de echo zagen

@mommyfaye;ik lees overal op internet dat vaak wel een embryo te zien is op 6 weken echo.. ik hoop zo erg dat ik woensdagmiddag het goeie nieuws krijg??Mijn man en ik zijn al 3,5 jaar bezig om zwanger te worden?

Pas met de termijn echo krijg je je echte uitgerekende datum te horen en kun je terugrekenen hoever je echt was tijdens je 1e echo.

Ik weet 100% zeker wanneer mijn eisprong was en zelfs mijn innesteling voel ik elke keer maar toch zei de termijn echo weer wat heel anders. Dus zou proberen af te gaan wat de verloskundige / gynaecoloog zegt en als het verkeerd is dan zullen ze dat direct eerlijk zeggen tegen je. Komt vast goed, spannende tijd he!

Helaas geen goed nieuws vandaag, vandaag 7weken en te horen gekregen dat ik een mola zwangerschap heb. Klap in me gezicht :( Na ruim 3 jaar geprobeerd te hebben en dacht eindelijk een positief zwangerschap maar helaas

Terug
Bovenaan