6 weken zwanger en btuin bloedverlirs

<p>Ik ben op dit moment 6+2 weken zwanger.</p><p>Echter heb ik sinds vanavond een beetje bruin bloedverlies gehad.</p><p>Voordat ik op google ga zoeken vroeg ik mij af of er hier dames zijn die dit ook hebben gehad en hoe is dit afgelopen?</p><p>Afgelopen mei een miskraam gehad en ben dus vrij angstig.. </p>

Hoi,

Bij mijn miskraam begon het ook met bruin bloedverlies. En vrij snel daarna krampen. Ik lees dat je ook al bekend bent met een miskraam helaas... Is het vergelijkbaar met wat je nu hebt/voelt?
Bij mijn zoontje heb ik geen bloedverlies gehad, enkel in week 28
Je hoort het vaker op een vroeg termijn hoor. Innesteling oid. Dus het hoeft niks ergs te zijn.

Ik hoop voor je dat het niks is! Sterkte

Bij mijn miskraam had ik meteen helder rood bloed. 
Ik heb vanochtend een vroege echo gehad. Maar er was nog niet veel te zien. Ze zag wel een dooierzak
Moet volgende week weer terug komen. 

Ik heb ook 1 dag bruin bloed verlies gehad, niet heel erg, af en toe wat in inlegkruisje. Ook met 6wk ongeveer. Geen krampen oid.
Nu een kerngezonde dochter!

Herkenbaar hoor. Dit had ik met 8 weken ook. Ook wat kramp wat lijkt op menstruatie kramp. Inmiddels 12 weken zwanger en op de echo lijkt alles super! Bij twijfel kan je altijd contact opnemen met je verloskundige en geen enge verhalen lezen…

Bruin bloedverlies kan het begin zijn van een miskraam, maar het hoeft niet. Ik heb het helaas drie keer meegemaakt, het ging dan wel iedere keer vrij snel over in rood bloedverlies. Ook een dochtertje gekregen en toen geen druppel verloren, maar nu ben ik 14 weken en heb ik al sinds 7 weken regelmatig bruin bloedverlies en toch gaat alles nog steeds goed. Zolang het bruin is, kan het geen kwaad. Alles is dus nog mogelijk..

Ik heb met zulke klachten zowel een gezond kindje gekregen als een keer meegemaakt dat het een miskraam bleek te zijn. Het kan dus helaas allebei.

Kennelijk is het bij bloedverlies ongeveer 50-50 of het een miskraam wordt of toch goed blijft gaan, dus gewoon even afwachten lijkt me en sowieso even contact opnemen met de verloskundige dat je wat bloedverlies hebt en evt een extra/eerdere controle bij de verloskundige regelen voor je eigen gemoedsrust. Hopelijk zit jij bij die 50% waarbij het gewoon goed mag blijven gaan!

Terug
Bovenaan