6 weken zwanger en geen zwangerschapssymtomen

A

Anoniem

Guest
Dag dames....

Even een vraagje.
Ik ben 6 weken zwanger van mijn eerst kindje.
Ik heb vorige week 3 zwangerschapstesten gedaan en alle drie waren ze positief.
Nu hoor ik iedereen praten/klagen over misselijkheid, gespannen borsten, moeheid.
Ik voel helemaal niks. Ik maak me hierover een beetje zorgen.
Ben ik gewoon 1 van de gelukkigen die niet zoveel last heeft van de zwangerschap of is dit "stilte voor de strom"?
Ik begin een beetje te twijfelen: ben ik nu wel of niet zwanger???
Wanneer begonnen bij jullie de "klachten"?
Alvast bedankt voor jullie reactie!

hoi,

ik ben ook zes weken zwanger en wel zere borsten, maar verder ook nog niet heel veel.
ook wel wat moe, maar een vriendin van mij heeft ook haar hele zwangerschap nergens last van gehad... dus het zegt nog niks hoor. het is bij iedereen anders en misschien komt het nog wel....

gr. wilma

Hoi Anne510,

Ik ben nu 19+3 weken zwanger,en heb ook geen zwangerschapskwaaltjes gehad!
En alles gaat hartstikke goed met de kleine,dus dat zegt niets hoor!
Groetjes iris

hai, ik ben nu 12 weken en kreeg pas bij 7 weken misselijkheid en meer plassen. De gespannen borsten kwamen ook pas rond die tijd, terwijl deze bij mijn eerste zwangerschap al aanwezig waren voordat ik uberhaupt getest had. Het kan dus heel erg verschillen.

Maak je niet te druk, het komt echt nog wel hahahaha. Als ik jouw was zou ik juist genieten van nog even geen kokneigingen.

Groetjes Peet

Hallo meid,

Ik herken je gevoel wel hoor.
Terwijl iedereen aan het praten was over misselijkheid, vermoeidheid en zere borsten had ik nergens last van. Ik heb ook gevreesd dat het mis zou gaan in het begin, maar heb inmiddels op de echo gezien dat alles goed zit.
Geen klachten zegt dus gelukkig niets over het wel/ niet goed gaan van de zwangerschap.
Gefeliciteerd met de komst van jullie kindje en hopenlijk kun je gauw van je zwangerschap gaan genieten.

Liefs, Twinkel3 (15w5d)

Tijdens mijn zwangerschap heb ik ook geen kwaaltjes zoals misselijk, moe enz gehad. Het enigste "bewijs" wat ik had was een positieve zwangerschapstest. Inmiddels ben ik bevallen van een gezonde zoon.

Bedankt allemaal voor jullie reacties.
Ik ben al een beetje gerust gesteld.
Morgen bel ik ff naar de verloskundige om mijn eerste afspraak te plannen. Waarschijnlijk zal zij mij ook wel gerust kunnen stellen.
groetjes...

Iedereen reageert weer anders op zwanger zijn en elke zwangerschap is weer anders. Bij 1e zwangerschap had ik al snel lsat van zere borsten, nu heb ik ook alleen een pos test en zijn de borsten nog theezakjes...
t Zal vast goedkomen! (en de andere kwaaltjes heb ik liever ook niet misselijkheid om de tel moeten plassen etc)
Groetjes mira

Terug
Bovenaan