6 weken zwanger en licht bloedverlies

<p>Hoi, </p><p>vandaag had ik een afspraak bij de huisarts. Daarvoor moest ik naar de toeliet, ik had tijdens afwegen een kootje donker bloed. Nu als ik naar de toeliet ga en mij afwegen ik heb heel licht bloedverlies. Zal dat zijn ? Ik heb straks een afspraak bij verloskundige voor een vaginale echo.  </p>

Hey, hoeft niks fout te zijn, heb zelf bloedverlies gehad van week 5 tot nu 11 w +3 dagen en net nog een goede echo gehad

Fijn dat je vandaag echo hebt. Ik heb 2 verhalen. De eerste zwangerschap ook met 6 weken licht bloedverlies, dat steeds meer werd en uiteindelijk een miskraam. Daarna gezond kindje gekregen en deze zwangerschap ook aan het begin bloedverlies. Ik verwachtte weer een miskraam maar na een paar dagen hield het op en ben inmiddels 19 weken zwanger. Iedereen heeft weer een ander verhaal en in principe komt licht bloedverlies aan het begin van de zwangerschap veel voor, maar kan dus ook in een miskraam eindigen. Helaas weet je dat nooit vantevoren. Ik duim voor je dat het onschuldig is en er een gezond kindje groeien mag!

Hoi, ik ben nu 7 wkn zwanger en had 2 avonden geleden roze afscheiding. Van die flinterjes bloed erin. Kreeg een hartverzakking. Bij mn 1ste zwangerschap nooit gehad. Nu hoor je overal symptomen kunnen komen en gaan zolang je maar geen bloedverlies hebt. Even poli gebeld (sta vanwege hoge bloeddruk onder controle) deze vertelde dat t kan. Sommige vrouwe verliezen zelfs meer dan een beetje tijdens zwangerschap.  Belangrijkste is dat t niet doorzet. Dus bloed met stukken erbij en weeenachtige krampen. Alhoewel je ook leest dat dit niet altijd zo verloopt. 
Nu 2 dgn verder nergens last van behalve zwangerschapssymptomen. Dus ietsje geruster op. Check wel bij elke plasbeurt of ik geen bloed zie. 

Hoe is t bij jou verder verlopen. 

Grtjs nvn

Hallo allemaal, het was niks zei de vk.
het is mijn eerste zwangerschap dus allemaal heel erg spannend mijn vriend was ook heel bang voor. Aankomende maandag heb ik weer een afspraak bij vk om het hartje te horen.
Heel erg bedankt voor jullie reactie.

Terug
Bovenaan