6 weken zwanger en misselijk

<p>Hoihoi,</p><p>Ik ben vandaag 6 weken zwanger. Nog voordat ik ‘s ochtends opsta en ik word wakker, ben ik al gigantisch misselijk.. </p><p>bij mijn vorige zwangerschap heb ik na 2 weken overgeven en 6 kilo afvallen, de huisarts gebeld en kreeg ik pilletjes. Dit hielp echt heel goed!</p><p>ik zit eraan te denken om die pillen weer aan te vragen. Ik ben aan het re-integreren op een andere afdeling en wil het hen nog niet vertellen. Ook wil ik ‘s ochtends wat productiever zijn. Ik werk trouwens in de zorg. Zal ik ze gewoon aanvragen bij de huisarts? Of wat zal ik doen?</p>

Hier hetzelfde probleem.
ook 6 weken zwanger en gigantisch misselijk. Eigenlijk vanaf wakker worden tot een uur of 17.00 uur. Dan knap ik iets op. Ik denk echt elke ochtend: hoe ga ik deze dag weer overleven. Ik heb nu van de huisarts Emasefene zetpillen gekregen. Kijken of deze werken.
ik ben ook echt opzoek naar de gouden tip tegen misselijkheid. 

Je kunt ook crackers op je nachtkastje leggen zodat je dat direct vanuit bed kunt eten want door een lege maag wordt je nog misselijker.. En ik zou gewoon de pillen aanvragen hoor want dat misselijk zijn is ook echt niet te doen! 

Wat vervelend die misselijkheid en overgeven! Wat bij mij hielp tegen de misselijkheid was de hele dag door kleine dingen eten. Soms maar 'n half broodje en uur of wat later weer 'n half broodje.
De zetpillen van de dokter hielpen ook heel goed! Gewoon aanvragen zou ik zeggen! 

Terug
Bovenaan