6 weken zwanger en NIETS meer: erg ongerust

<p>Lieve allemaal,</p><p>vandaag zou ik, naar mijn telling, 6 weken zwanger zijn. Aanstaande donderdag heb ik eerste echo. Afgelopen weken heb ik gevoelige borsten gehad, een druk gebeuren in mijn buik en lage onderrug pijn. Sinds 3 dagen voel ik dit, opeens, allemaal niet meer. Daardoor ben ik ontzettend bang voor een miskraam. Helaas hebben we ook pas na feestdagen eerste echo.</p><p>Heeft iemand hier ook ervaring mee? En zo ja: was dit positief of negatief. Ben erg benieuwd naar de verhalen. </p><p>Hoor het graag.</p><p> </p><p>Liefs Maud</p>

Herkenbaar.Ik zou je niet teveel zorgen maken ik had zelf ook een periode in de eerste twaalf weken dat ik er niets van voelde/zag/merkte. Alles was goed bij de echo's. Je voelt gewoon niet altijd dat je zwanger bent. Dat zal later in de zwangerschap ook nog wel eens zo zijn.  

Kwaaltjes komen en gaan. Ik heb precies het zelfde gehad. De enige dat kon ik mn borsten niet aan raken van de pijn en de andere dag was er niks aan de hand. Ik bleef maar uit onzekerheid voelen aan mn borsten  en hopen dat ze weer pijn deden.. Het hoort er allemaal bij. Morgen zou je wel weer ineens last kunnen hebben, maar het zou ook gewoon weg kunnen blijven. Dit hoeft niks te betekenen. Ben zelf ondertussen 22 weken zwanger van een gezond wondertje ;)Het is moeilijk, maar probeer je niet te druk te maken. En je kant met al je onzekerheden ook altijd even je vk bellen, daar zijn ze ook voor :)

Hoi, Hier tm week 8 wisselende symptomen. Paar dagen misselijk en pijnlijke tepels kramp buik. Wat vervolgens paar dagen op hield. En ik compleet in de stress schoot. Vanaf 9 weken bleven de symptomen meer aanwezig. Nu 11 weken zwanger. Ene dag meer last dan de andere. Symptomen kunnen komen en gaan. Je kunt idd je vk altijd even bellen. Grtjs nvn

Jullie hebben me echt gerustgesteld. Hopelijk hebben we donderdag positieve echo want ben te bang voor een miskraam. Vond het gewoon heel vreemd en ik moet ook niet teveel googelen want dan wordt bijna altijd verwezen naar een leeg vruchtzakje maar dat hoeft dus niet altijd....dank je wel!

Ik zou me geen zorgen maken! Ik had ook ineens niks meer, maar alles was in orde. Idd heb je het ene moment klachten en ineens niks meer. Heel.normaal! 

Dank je! Hopelijk komt dit goed, net zoals bij jullie ?. Klopt dat ik erg vroege 1e echo heb maar dit komt door omstandigheden.  Donderdag inderdaad niet gaan stressen en duimen voor goede afloop!

Terug
Bovenaan