Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Hoi hoi. <br />Even hier een vraagje van een onzekere meid. Ik ben nu 6 weken zwanger en heb het idee dat ik nu al een klein buikje krijg. Zouden dit mijn darmen kunnen zijn die nog iets naar voren zitten of ben ik gewoon erg vroeg met een buikje?? </p>
Ik had rond die tijd zelf ook al een buikje.
Maar dat zijn nu nog vooral je darmen. Die zetten namelijk wat op door de hormonen waardoor je een buikje kan krijgen.
De ene heeft hier wel weer wat sneller "last" van dan de andere
Had zelf ook het idee dat ik een buikje kreeg op een gegeven moment, was toen echt meer opgezette buik en darmen. Werd even wat minder en ben nu 14 weken en nu begint het echt te groeien
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Bij mij waren het rond dat termijn m'n darmen. Ik heb elke week buik foto's gemaakt vanaf week 8. Je ziet dat mijn buik best dik en opgeblazen begint en t/m week 12 steeds weer iets dunner wordt. Vanaf week 15 zie je dat m'n buik weer wat dikker en ronder wordt (nu 20 weken).
Bij mij zag je mijn buikje ook echt vanaf 6 weken,droeg met 7 weken ook al zwangerschapsbroeken en mensen vroegen ook al echt of ik zwanger was (normaal een slank postuur) nu ook zeker niet dik hoor. Vandaag uitgeteld en 12 kg aangekomen. Gewoon lekker van genieten zou ik zeggen, het gaat super snel! Fijne zwangerschap!!
Zijn je darmen idd. Ik ben nu 6 wkn zwanger en ben 3x zwanger geweest in een half jaar. De laatste 2x vanaf 5,5 week soms echt m'n broek al open gedaan..